Tekil Mesaj gösterimi
Alt 22.04.12, 10:12   #3 (permalink)
İmbaT
Uzman Tayfa
 
İmbaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: Apr 2010
Nereden: İzmir
Mesaj Sayısı: 4.931
Konu Sayısı: 2327
Takım: Galatasaray
Rep Gücü: 797846
Rep Puanı: 79782965
Rep Derecesi : İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000İmbaT 0-10000000
Standart Cevap: Spor dünyasının güldüren gafları .






Şansal Büyüka




:Hocam bu pozisyonda penaltı var mı?




Erman Toroğlu




:Onu bırak da şimdi geri gel, şu arkadaki iki Beşiktaşlıya bak adamlar sohbet ediyor orada. yollasam onlara ben bir mangal birer buçuk şiş de adana, rakıyla oturup yiyecekler valla.






Erman Toroğlu





:- Bu pozisyona faul çalan hakeme ben, "Lisansını bırak, gel sana bi çay-kahve ısmarlayayım" derim.





Şansal Büyüka





: Ceyhun'a ne diyorsun hocam?




Erman Toroğlu: İnanılmaz. Tam dayaklık







Erman Toroğlu:





Şimdi Şansalcığım. Zamanında bizim köyde üzümleri bir araya toplarlardık. Biz üzerine çıkar ezerdik onları. Sirke-şarap yapmak için. Üstüne çıkardık, zıplardık, sekerdik... İşte burda Serkan'a yapılan hareket de budur!




Şansal Büyüka




:O değil de hocam maraton bitince "Kurtlar Vadisi" var. Ona ne diyorsunuz hocam?





Şansal Büyüka :





Hocam bu pozisyon sizce nasıl, bi kart gerekir mi ya da rengi ne olmalı?




Erman Toroğlu




: Bu pozisyon sarı kart kırmızı kart falan değil. Adam öldürmeye teşebbüs 6 aydan.





Erman Toroğlu:





Bak şimdi bak. Bak. Evveet. Beyazlı oyuncu burada ofsayt.




Şansal Büyüka




: Hocam beyazlı oyuncu yok ki.




Erman Toroğlu:




Çorapları beyaz ya.








Ahmet çakarın Sözleri






Psikolojisi normal adam başarılı hakemlik yapamaz. Doğal olarak ne çıkıyor burdan? Çok başarılı hakemlerin bir çoğu psikopattır.






Bu Del Bosque, Ziraat Bankası önünde emekli maaşı için kuyruk bekleyen emekli adamlara benziyor.






Bülent Demirlenk’le ilgili görüşlerimi burada anlatmaya kalksam, bunun sonu ta Kennedy suikastına kadar gider.






Korkuyorum beyler.(Rtük Başkanının haksız yere programa müdehale etmesinin ardından)






Olimpiyat Stadında kurtlarla göz göze geldim.





Romantik görüntüler görüyor musun? (Fenerbahçe-Kayserispor maçında oyuncular kavga ederken)






Sen Arjantin’in varoşlarını bilir misin? Jeepler’de gece kulüplerini dolaşmaya benzemez bu işler.






Shaq kim ya. Lakers’dan sonra ne yapmış? Siz Shaq’ı büyük oyuncu falan zannediyorsunuz ama Shaq’da büyük oyuncu değil.



Shaq adamsa Miami’yi şampiyon yapsın.(Miami Heat o sene yani 2006 yılında Shaq ve Wade ile Şampiyon oldu.)





Bu klübe bizim kuzenler Mert ve Bilgin`den birini koysam Guiza`dan fazla gol atarlar.






Şimdi birazdan sizi Kezman’ın çocukluğuna götürecem.






Yaptığı hareket kesinlikle dangalıklıkdır. Bakın ‘dangalıklık’ derken hakaret olarak söylemiyorum.






Keyif almak istiyorsanız Cenevre’de bir lokanta ismi vereyim, oraya gidin, dönme dolaba binip keyif alın. (Euro 2008′de ATV Santra programında Kazım Kanata)






İlk defa ben Bünyamin Gezer’in dişlerini gördüm. Ona birisi demiş ki: Gül! Bünyamin gülme kardeşim! Gülmek için kendini zorlama. Gülmek için kendini zorladığında sempatik olmaya çalışan, lütfen beni bağışla, espri anlamında diyorum; gülmeye çalışan bir vampir gibi oluyorsun. Bunu yapma.





Telegol programında:Bünyamin Gezer çirkin fakat seksi bir erkek.





Santra programında:Kazım ben senin burun kıllarından ne düşündüğünü anlıyorum





Erman Toroğlu yüzünden beni gürcü sınırında boğuyolardı.





Metin Tokat adamsan(kendine has söyleyişiyle) yarın beni ararsın.





Galatasaray-Fenerbahçe maçında futbolcular arasındaki kavgayı anlatan Serhat Ulueren’e: Hemen kes Orhan Ayhan’a benzedin.






Beşiktaş’ın fikstürü Elm Sokağı Kabusu gibi… (Ligin bitimine 5 hafta kala – 2008-2009 sezonu)






Arda Messi’nin sol bacağı olamaz






Yemişim Ernst’i Ernst kim






Bundan iki ay kadar önce siz Sayın Özdenak, bu stüdyoya kovboy şapkası takarak gelmediniz mi? Burası Kanaltürk’te bir spor programı stüdyosu mu yoksa Teksas’da bir bar mı? (Gökmen Özdenak’ın; Alex’in idmanda padişah kıyafeti giyip kavuk takmasını eleştirmesi üzerine)






N'h kırarsın! Sen kimsin ulan kamera kırıyorsun. Burası dağ başımı? 24 yaşında dünkü çocuk benim arkadaşım Arslan Tekel’in kamerasını kıracakmış.(Kanaltürk Telegol programı kameramanı Arslan Tekel’in Arda Turan ile röportaj yapmak istemesinden sonra Arda Turan’ın tehdit etmesi üzerine)





alıntı















__________________

Sevdiklerinize "gül" verin.
Gülünüz yoksa, "gülüverin"...!



Mevlana



Konu İmbaT tarafından (22.04.12 Saat 10:15 ) değiştirilmiştir.
İmbaT isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla