ForumTayfa  

Go Back   ForumTayfa > Oyun Dünyası > Tüm Oyunlar > Tam Çözüm

Tam Çözüm Oyun tam çözümlerini paylaştığımız bölüm...

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 19.02.09, 03:25   #1 (permalink)
aggressive
 
eFSaNe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: Dec 2006
Nereden: not connected
Mesaj Sayısı: 4.393
Konu Sayısı: 1023
Takım: Trabzonspor
Rep Gücü: 72894
Rep Puanı: 7287628
Rep Derecesi : eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000eFSaNe 0-8000000
Ruh Hali:

Standart Atlantis 3 : The New World Tam Çözüm




MISIR
Evet maceramız baştan kötü başlıyor, napalım her arkeoloğun başına gelir böyle şeyler Kurtulduğunuz zaman gidebileceğiniz bir yön olacak o yöne doğru gidin, düz gidelim ve sola dönelim İki kere ileriye gidelim, bir bekçi adam pek konuşmayı sevmiyor, sizden orayı terketmenizi istiyor, fazla ısrar etmiyoruz ve sağdaki patikaya doğru gidiyoruz, sola ufak çimenliklerin olduğu patikaya giriyoruz, o ne bir bekçi daha, telaşa gerek yokgarip biri sizi saldırgandan kurtarıyor Kısa introdan sonra çalılı paykaya devam edin, yerde bir sırma görecekseniz, sağ taraftan geliyor, sırmayı takip edin ve mağaraya girin, ilerleyin ve ağzı garip şekilde kapalı olan acayip deliğe gelin, işte ilk puzzle, yere bakın, 4 değişik şeklin bir çembere bağlı olduğunu göreceksiniz, yapmanız gerekne o şekillerin hepsini çemberde yakmak, şimdi inventorymidenden diskinizi çıkarın ve çemberin içine koyalım sonra da küçük çubuğu onun üstüne yerleştirerek bir topaç yaratalım Sıra ile 2 şekil ve 5, 3, 1 ve 4 şekle topaçı yerlşetirelim ve kapıyı açalım

Işınlandık, inventory’nizde içinde böcek olna bir kutu olacak, şimdilik o bir işimize yaramıyor İlerde bize yardımcı olacak Sağdaki sütünun dibinden tahta kuşu alalım, şimdi tabutun solundaki sembollere yaklaşalım, sol ve sağ tarafındaki yıldızları çevirerek mumya arakadaşımızı uykusundan uyandıracağız Bunun sol:1, sağ:2, sol:1 ve sağ:1 Günaydın mumya kardeş, soarabileciğimiz herşeti soruyoruz, merdivenler içine çekilmiş oldukların dışarıya çıkış çiçn yardım istiyoruz, fakat nasıl çıkılacağını unutmuş, e o kadar ben uyusam kendi benliğimi unuturum Ona hatırlaması için yardımcı olmamızı istiyor Tahta kuşu merdivenlere kullanarak ordan çıkıyoruz, burası kocaman bir piramitmiş, hemen mumya arkadaşa bütün soruları sorup gemiye atlıyoruz ve tapınağa gidiyoruzTapınağa girin, rahip size Pharaoh’un ölceğini ama bunun için tekrar doğması gerektiğini ve hayat sembolüne (symbol of life) ihtiyacı olduğunu belirtiyor Görevimiz onu bulmak ve rahibe getirmek Önce, aslan heykelin arka ayağındaki yere gidelim, sunağa yaklaşalım; küçük kutuyu açalım ve Ankh haçını alalım (symblo of life)

Sırada sol üsteki tapınak var, oraya gidelim, burda bizi başka bir rahip bekliyor, rahibin sağındaki duvarda bir hikaye gizli, yapmamız gereken duvardaki hikayeyi tam olarak yerine oturtmak, bunun için hikayelerin anlatımına dikkat edin, her resmin altındaki kağıt parçaları bir hikayeyi ve resimler de o hikayeyi simgeliyor, öncelikle resimlerin altındaki hikayeleri dizelim;
Osiris son of the Earth and Sky, is Pharaoh and İsis, his sister, is Pharaoh’s wife, she brings knowlegde to Egypt
Seth, twin the Osiris, is jealous of hiz brother and plans his murder
During a feast, seth offers a splendid cofer to anyone who fits perfectly inside it
All the guest’s try the coffer, but only Osiris can lie down inside it
Before Osiris can leave the coffer, it is shut fast by Seth’s servant and thrown into the Nile
Isis seeks her lost husband At Byblos, she sees the coffer caught in branches of a tree
She hides Osiris in a swamp, but Seth learn of her action and determines to discover hiz brother’s whereabout’s
He finds him cuts him into 14 peaces, which he hides throughout Egypt
The faithful wife succeds in recovering 13 of the peaces
She puts to body back together and prepares it with oils and perfumes He appears almost reborn
After that, she lies with him and conceives their son, Horus the Falcon
Who one day will avenge his father, henceforth King of Dead

Bütün bu hikayeleri 1’den başlayıp üst soldan başlayıp sıra ile 12 hikayeye kadar dizin, şimdi resimleri dizelim;
Oturan kadına, kağıt verilen resim
Seth’in ateşlerde yürüdüğü resim
Seth’in bir tabut ile görüldüğü resim, Seth tabutun dışında tabutu hazırlıyor
Kadının tabutun içinde olduğu resim
Tabutun nehire atıldığı resim
Tabutun bir ağacın yanında görüldüğü resim
Birinin tarlayı sapanla biçtiği resim Aslında burda Osiris’i batalkığa saklıtoe ama resim pek de öyle gözükmüyor
Bir kafanın yandan göründüğü, ağçlar, kol ve bir de ayağın olduğu resim
Resmin ortasında bir kadın, solunda ayaklar, sağında kollar va bacaklar Vah anam vah
Kadının ölüyü beyaz bandajlara sarıp yabuta yerleştirdiği resim
Güneşte yürüyen adam resmi
Büyük beyaz bie heykelin önünde elini havaya kaldırıp dua eden adamın resmi

Evet geerçekten de acıklı bir hikaye, hikayeyi tamamladığınız zaman rahip size bir sembol veriyor
Şimdi haritanın sağ alttaki ağaçlıklara gidelim, The Beach; sağ tarafa dönün ve bir kere ileriye gidin, tekrar sağa dönün ve balık avlayan çocuğun yanına gidin, çocuk hiç balık yakalayamamaktan şikayet ediyor, ona sembolu vermeyi teklif edin, sembolu aluyor ve ağı çekiyor, sembol ona uğur getirmiş balık ve bizim işimize yarayacak bir parça tutuyor Onu alalım, size sembolu geri isteyip istemediğinizi soruyor, dolyısı istemiyoruz ve bize taş bir ikon veriyor

Sırada resim altında iki ağacın oratsında duran ev var, merdivenleri çıkın ve taş ikonu kullanarak tabutun kapağını açın, içindeki renkli tüylerin hepsini alın, sola dönün karşınızdaki duvara saplanmış bir şiş bulacaksınız oaraya denizden bulduğunuz parçayı yerleştirin, tartı şekilnde birşey oluşacak, yapmanız gereken en ağır tüyü bulmak, eğer bir tüy diğer tüyden hafif ise onu eleyin, sıra ile deneyerek en ağır tüyü bulun ve onun dışındakileri tabuta geri koyun

Haritadaki aslanın kafasının altındaki tapınağa gidelim, içeriye girin ve raqhibin önüne kadar gelin, şimdi solunuza tüyü, eğer gerçekten doğru tüyü aldıysanız Pharoah ölecek ve Cenette gidecek, fakat yanlış tüyü koyduysanız zavallı Cehenneme gidecek Cennete gitti zaman sağ taraftaki sütüna da Ankh haçını koyun Evet Pharaoh doğdu, o ne yaw, tüm bu çileleri bir kuş için mi çektim Hüeee

Son olarak, yine aslanın arka ayığındaki yere gidelim, Ankh haçını bulduğunuz yer, kutuya yaklaşalım, evet hatırlarsanız mumyayı arkadaşımızı kaldırdığımız mekan vardı ya, orda içinde böcek olan bir kutu tutuyorduk işte o kutuyu açalım ve olaya başladığımız mağaraya ışınlanalım

KARLI DÜNYA
Sağ tarafınızdaki sütünün üstendeki resime birşey yapamıyoruz İlerleyelim ve mağaradan çıkalım, sağa baktığımız zaman hayatımızı kurtaran kişinin rehin alındığını görüyoruz, ona doğr yaklaşmaya çalışırken başka bir arkeolog karşımıza çıkıyor Bize kristal bir kuru kafa hakkında uzun bir hikaye anlatıyor, adam bizim açtığımız geçidi açamamış, ama kristal kurukafanın büyüsünün farkında, madem ki biz kapayı açmayı başardık kurukafanın büyüsünü de çözebileceğimizi de düşünerek bizden kurukafanın gücünü çözmemiiz ona anlatmamızı istiyor, yoksa arkadaşımızı öldürecek Sorabileceğiniz tüm soruları arkeoloğa sorun, şimdi hiçbiryere gidimiyoruz, o zaman kurukafayı bir deneyelim, hüüüüüüop

KURUKAFA
Kurukafayın içindeyiz, havada baloncuklar ve gidilebilecek birçok yol var O yola bir defa ilerleyelim, siyah bir yunus ile karşılaşıyoruz Oununla konuşoyoruz, bize koridorları araştırmamız gerektiğini söylüyor Diğer konular hakkında konuştuktan sonra, geri dönüp bir kere ileri gidip soldaki yolu çıkıyorruz, burada havada uçan balonlarda koridor resimler var, herhangi birine tıklıyoruz ve koridorlara ışınlanıyoruz İlk olarak soldan ilk kapıya girin, yine bir koridor, burdan da sağdan üçüncü kapıya giriyoruz Tekrar bir koridor daha, geriye dönüp (saate sırtımızı vereceğiz) karşımızdaki kapıdan giriyoruz Tekrar kurukafanın içindeyiz, yine siyah yunusa gidelim, etrafınıza bakınıp balonların birinin içinde kameraya benzer birşey olana tıklıyoruz ve tekrar arkeoloğun bulunduğu mağaraya dönüyüruz

Yine birşeyler zırvalıyor, konuşma bittikten sonra sütünların üstünde olan resmi hatırlayıp o resme tıklıyoruz ve resim canlanıyor, onunla konuştuktan sonra, bize koridorun sırrını soracak, koridor aşamalarını doğru yaptıtsak otomatik olarak soruyu bileceğiz, tekrar eski şekline döndüğü zaman, etrafa bakınıp ve havada asılı olan rüzgar çanına yaklaşalım, ve ona dokunalım, çan bir nevi zaman makinesine dönüşecek, üstünde camda yapılnış bir çeşit zaman makinesi, en üstteki düğmeye bastığımız cam kırılacak, biz sağdan başlayıp zaman yolculuğumuzun ilk adımını atalım Cama tıkladığınız zaman bir duvar oluşacak, gideceğimiz yer de arka tarafta görünecek, evet karlı bir yer, adımımızı atalım

1DÜNYA
Evet Mammoth avına çıktık, ama bir mızrakla kocaman bir hayvan etkilenmez, neyse ki bir mağra bulup içine sığınıyoruz, bu arada Mammoth da bir kütüğe takılıp kalıyor, evet mağarada sıkışıp kaldık, kendi başımızın çaresine bakma vakti, mağaranın içine doğru ilerleylim, ıaaaaaaaaaaaaah Noldu, nerdeyiz, o ne yoksa yoksa, evet o gördüğünüz bizim cesedimiz, şu an bir ruhuz İlerleyin ve suyun üstünde duran küçük köprüden mağaraya girin, yerde çizili olan cisim sizsiniz, kafanızda ve ayaklarınızda olan şekilleri bir yere not edelim, yerdeki mızrağı alalım, duvarda koşan elmenlara mızrağı savurup inventorymize alalım Mağradan çıkalım ve cesedimize dönelim, cesedden yine ileriye giderek diğer mağaraya girelim, mağara sonuna kadar ilerleyip, yerdeki kamp ateşine değneğimizi kullanarak ateşi yakalım Etrafa bakınıp duvarda beyaz ve siyah kurtların beklediğini görüyoruz Amacımız siyah kurdun yenilmesi, yenilen kurt kayboluyor, siyah kurt yalnız kalana kadar onu beyaz dışındaki diğer kurtlarla döğüştürün, siyah kurt kalınca onu beyaz kurt ile karşılaştırın, böylece beyaz siyahı yenecek, beyaz kurt suvarda bir geçitten geçecek, side ordan geçiniz Garip bir adadayız, ilerde havada duran garip bir cisim var, hedefimiz oraya ulşmak Bir kere ilerleyelim ve sol tarfatan taşı alalım İlerleyelim, bizi bir kaplan engelliyor, kaplanın karşıdaki taşın üstündeki patikaya çıkmasını bekleyin ve ona taşı atın, iyi bir zamanlama iel kaplanı vurursak bataklığa saplanacak ve yolunuz açılacak, zamanlamayı iyi yapmazsak

Kaplan öldüğünde sağımızdaki odun parçasını alıyoruz, bataklığın solundan ilerleyip, taşa odunu kullanıyoruz, ierleyelim, ilerde sağda bayaz kurt var,şimdilik onu rahat bırakalım, daha sonra buraya geliceğiz Aşağıya inelim, karşıdaki ayayı boşverelin, solumuzdaki hırıltı sa ne? Ana siyah bir kurt, mağradaki döğüşü hatırlayalım ve siyah kurtu beyaz kurtun yanına çekelim Yolumuza devam edelim, daha fazla ileriye gidimiyeceğimizi farkedince uzun ince değneği kullanalım Suyun kenarında duran büyük kütük parçasını görene kadar ilerleyelim, kütüğü kullanarak yolumuza devam edelim Yolculuğun sonunda sola dönerek tepeye tırmanalım, tepeye çıktığımız zaman havaya bakalım ve garip cisme tıklayıp içine ışınlanalım Küçük oadayın orda başka bir kurukafa ve bir alet bulunuyor, onalrı alarak yine kurufanın içine girerek siyah yunusu bulup, onunla konuşuyoruz ve bize Mammoth’un mızrak fırlatıcı ile ancak ölebileceğini söylüyor Bunun yanında, koridorda soldan 4 kaıdan girip, ardından yine soldan 3 kapıdan girmemiz gerektiğini söylüyor Sol taraftaki balonlardan havada asılı garip şekli içerene tıklayıp geri dönüyoruz Ortadaki kanalı kullanarak yere inelim, aşağıya inelim, kütük yok, heycanlnmayalım, geriye dönerek bir adım ilerleyelim ve soldaki kayanın üstündeki kurt resmine tıklayıp mağaraya dönelim Şimdi tekrar duvarda hayvanların koştuğu mağaraya giderek tek tek onşarı avlamamız lazım, dikkat edin hayvanları kalbinden vurmazsanız onları öldüremezsiniz Bütün kalpleri topladığınız zaman yerdeki şeklinize bakın, not edin;
Sol el: Water heart
Sağ el: Air hart
Sol ayak: Earth heart
Sağ ayak: Fire heart

Bu sıraya göre cesedimize dönerek aynen kalpleri monte ederek hayata dönelim Arkadaşımızın yanına giderek ona mızrak fırlatıcıyı veriyoruz, Mammoth’u avlıyor

BAĞDAT
Yine zaman makinesine dönüyoruz, alttaki düğmeye basarak Bağdat’a ışınlanalım Şimdi sırada bir hırsızı kontrol etmek var, hem de usta bir hırsız, küpten kafamızı çıkartıyoruz, bir kedi miyavlıyor, tabii etrafta dolaşan bekçi bu kediden rahatsız, eğer kısa sürede susturmazsak gelip kedi ile birlikte ikimizi yakalayacak Yanımızdaki küp balık dolu, onun kapağını açarak kediyin küpün içine girmesini sağaldıktan sonra küpten dışarı çıkalım Hızlı bir şekilde hareket etmemiz lazım, yoksa bekçi bizi görebilir, sağ tarafa bir kere ilerleyelim, sola dönerek yerdeeki taşı alalım, taşı sola fıralatarak bekçinin dikkatini çekelim, taş yönüne giden bekçiyi fırast bilerek, sağ taraftaki merdiveni alarak sağdaki balkona çıkmak için kullanalım Çift kapılı kapıya doğru ilerleyin, kedicik bize teşşekür etmek için geliyor ve vazoya sıçrayıp vazoyu kırıyor, doğal olarak ses çıkıyor ve bekçiler o yöne doğru gelmeye başlıyor, hemen çift kapılı kapıdan girin Burdaki bayan iyiki de iyi kalpli bizi bekçilerden saklıyor ve onları gönderiyor Bu iyiliği için biz de ondan bizden birşey istemesini istiyoruz, bizden siyah bir gül istiyor, gül büyülü bir bahçede bulunuyor, oraya vardığımız zaman arkamızı dönerek yukarı tırmanıyoruz, sol taraftaki yolu izleyerek değneği alıp bahçeye geri dönüyoruz Bahçenin merkezindeki kuleye yaklaşıyoruz, kulenin içinde kapalı bir demir kapıyıa gelene kadar ilerleyelim, sağa dönelim ve bir kere ileriye ilerliyelim, ş,mdi sola dönerek bir kere ilerleyelim Sağdaki merdivenlerden inelim, sola dönelim ve yakındaki binaya yaklaşalım, sağdaki merdivenlerden inelim, çalgı çalan maymunu geçip karşıki merdivenden çıkalım, sağa dönelim ve merdivenlerden inelim, havaya bakarak muzları değneği kullanarak düşürelim ve alalım Çalgıcı maymuna dönerek ona bananyı verelim, değneğini bırakıp ordan ayrılıyor, değneği alalım, arkamızı dönerek merdivenleri çıkalım, sağa dönerek garip bir kuş görene kadar ilerleyin, karşıdaki kutuya şimdilik ulaşamıyoruz, kuş bize engel oluyor Soldaki beyaz küreyi alalım, sola dönerek bir kere ilerleyelim, tekrar sola dönerek küçük eve girelim, burada fıskıye şeklinde bir yapı var, beyaz küreyi yerleştirerek fıskiyei açalım, labirent gibi bir şekil orataya çıkacak Ata tıkladığınız zaman koşmaya başlıycak, bu arada bir yaratık atı kovalıyor, yapmamız gereken atın yolunu temizleyerek onun üst köşedeki kuleye ulaşmasını sağlamalıyız

Altta 4 değişik renkte şekiller var, şekilleri doğru yerlere yerleştiirip atı hedefine ulaştırmak zorundayız:
Yeşil: Kulenin sağındaki 2 ağacaın oraya
Mavi: Atın başlangıç yerinden, soldan 3 patika girişine
Sarı: Alttaki mavi renkli kulelerden (soldan 2 kulenin) üstündeki ağacın oraya
Menekşe: Alttaki mavi kulelerden (soldan ilk olanın) hemen solundaki ilk patika ayırımına koyacağız

Şekilleri yerleştirdikten sonra ata tıklayın, at kuleye varacak ve biz de onun boynuzuna sahip olacağız Arkaya dönerek merdivenlerden inelim, sağa bakalım ve lamba şeklindeki şekle boynuzu yerleştiriyoruz, böylece kuşun üstüne kafesi indiriyoruz, böylece kutuyu açıp içindeki 3 kristalı alabiliyoruz Bir kere ileriye gidelim, merdivenlere çıkmayıp sola dönelim ve bir kere ilerleyelim O ne bir bayan, ayklaşmaya çalışınca bie bekçi hemen önümüze atılıyor, ona mavi renkli deyneği verelim, komik bir şekilde kaçıyor, kadına yaklaşarak ona mavi kristali sunalım, bize gümüş renkli bir anahtar verecek Dışarı çıkarak bir adım ileriye gidelim ve sola dönelim, karşımıza çıkan merdivenden yukarı çıkalım, sola dönerek bir kere ileriye gidelim ve diğer merdivenlerden aşağıya inelim, sola dönerek kadına doğru ilerleyelim, yine kadına yaklaşmaya çalışınca karşımıza bir bekçi çıkacak, ona da yeşil deyneği verelim, kadına yeşil kristali verelim, bize onun karşılığında kulenin haritasını veriyor

Odadan çıkın ve merdiveni tırmanın, platformun sonuna kadar ilerleyelim Diyelim ki maymun ilk su aygırına ananası attı bir merdiven çıkarsınız, eğer en alttaki ağaçtayken basarsak daha fazla ilerleme şansımız olur, haritayı kullanarak ay ve yıldız sembolü olan basamaklara basmaya dikkat edelim, bu basamaklar bize ekstra hareket puanı kazandıracak, yılan sembollü basamaklar ise bizi birkaç basamak geri atıyor Biraz şans ile bu işi kolayca ve zevkle hallettikten sonra tepeye varıyoruz, kapıyı gümüş anahtar ile açın ve uçan halıya binelim, yere konduğumuz zaman kapıyı açıp içeri giriyoruz, iç güdümüzü kullanarak yılanların bir hayal ürünü olduğunu anlayıp içinden geçip yukarı çıkıyoruz, pencerelerde yıldızlar ve yerde garip bir trakım galaxi dizisi bulunuyor Yapmamız gereken penceredeki yıldız şekillerini yerdeki galaxi dizisine aynen uygulamak, sonra da yılanı da aynen yerdeki galaxi’ye uygulamak Doğru şekilde yaptığımız yıldız uygulaması yanık kalacak Doğru yaptığınız takdirde kobralar kaybolacak, yukarı çıkmaya devam ediyoruz, burada garip düğmeleri olan bir dolap görüyoruz, dolabın altında dört tane çekmece bulunuyor Yapmamız gereken şey, doğru sıra ile doğru düğmelere basmak Sol üst köşeden başlayıp sıralayacak olursak 1’den 16’ya kadar düğme var, şimdi sıra ile 10, 2, 11 ve 3 numaralı tuşlara basalım, böylece alttaki çekmeceler açıldı Parşomeni alalım, aldıktan sonra dolap bir tur atıyor ve kırmızalar içinde tekrar karşımıza geliyor Şimi sıra ile doğru çekmeceleri açmalıyız Aldığınız parşomen size yardımcı olabilir, fazla kafayı yormayın, hemen 15, 3, 8 ve bir numaralı çekmeceleri sıra ile açalım ( toplam üst soldan 1’den 16’ya kadar çekmece var) Açılan çekmeceden lambayı ve çaputu alıp, çaputu lambaya sürerek cini çağıralım ve kırmızı gülü isteyerek onu onu elde edelim Elde ettikten sonra kurufaka beliriyor onu alalım ve kullanarak bir kez daha siyah yunusu bulalım Bize kurukafayı satmamızı söyleyip son köridor şifresini veriyor, onu bir yere kaydedin Sağdaki balona tıklayıp dolaplı odaya dönelim, kapıdan çıkalım ve gülü iade edlim

SHAMBALA
Yine o kötü arkeolog ile karşı karşıyayız Inventorymizden kristalı alıp içine girelim, koridorları içinde barındıran balonları bulup birine tıklaylım Bize en son söylenilen şifreye uyup; soldan ilk kapı, sağdan üçüncü kapı, soldan dördüncü, sağdan birinci ve soldan altıncı kapıya girelim Shambala’dayız, iki yaşlı insan sizi karşılıyor, şimdi dikkatlice ve sıra ile onlarla konuşalım yoksa yanlışlıkla birine konuşacağımız yerde diğerine konuşusak tekrar baştan başlamak zorunda kalırız

İlk önce kadına ikisinin yüzünün bulunduğu soruyu soralım (üst soldan ikinci resim), adam bizi çağıracak, ona yaklaşalım ve sözlerini bitirmesini bekleyelim Konuşmalar bitince sola büyük bir çalı tarafından engellenene kadar ilerleyelim, deinze dalıp Omega’yı alalım Tekrar arkeologla beraberiz Bu sefer herif ciddi bize silah çekiyor, hemen Omegayı kullanıp kurukafanın içine giriyoruz, siyah yunusu bulup onunla konuşalım, soldaki çölü içeren balona tıklayıp en baştakı mekana gidelim

SON
Şu an iki çadırın önünde duruyoruz, sola dönelim ve çadırdan meşaleyi alalım Üstünden biçğı ve anahtarları ve bıçağı alalım Dostumuzun iplerini bıçak ile kesip onu kurtaralım, ona sorabilrceğimiz herşeyi sorduktan sonra tekarar iki çadırın oaraya bakıp tahta parçasının üsünde asılı olan kemerden bir başka anahtar daha alalım Sola dönüp üzernde makimeli asılı jeep’e doğru ilerleyelim Arabanın çamurluğuna anahtarı kullanalım, biri olmazsa diğer anahtar olacaktır Evet başardık bir macerayı da tamamlamış olduk
Mumyaya geri dönün ve ona herşeyi anlatın, şimdi haritayı kullanarak değişik yerlerden bazı materyaller toplayım olayı kapatmaya çalışacağız Then she wraps it in bandages Zavallyı 14 parçaya bölüyor Siyah kurt öldükten sonra, ininden uzun değneği alalım Arkamızı dönerek bir kere ilerleyip, sola dönerek kuleye girelim, tekrar kapalı demir kapıya gelerek arkamızı dönüp merdivenlerden inelim Sonuncu kadına yaklaşalım, bekçiye kırmızı deyneği kadına da son kristali verelim, size altın anahtarı verecek, bununla kulenin kapalı demir kapısını açacağız, karşımıza ufak bir dwarf çıkacak, onunla bir oyun oynayacağız, tepeye ilk ulaşan oyunu kazanır, bunun için bir makine (atarilere benzer) çıkacak, makinede bir maymun ananas ağaçlarına tırmanmak için bekliyor Kırmızı düğmeye bastığımız zaman maymun ananas atıyor, suda ise 3 su aygırı bulunuyor Bitirdiği zaman ona kurukafayı soralım (sağda en üstteki resim), daha sonra kendimiz hakkında soru soralım ( sağda alttaki resim), sonra dünya hakkında soru soralım (solda yukardan üçüncü resim), cevaplardan sonra kadına yaklaşalım ve ona neteork hakkında soru soralım ( solda üstteki resim), daha sonra ona Omega hakkında soru soralım ( solda üstteki resim) Sağa baktığımız zaman iki çadırın önünde bir bekçinin beklediğini görüyoruz, meşale ile kafasına vurarak onu bayıltalım Hemen sağınızda bir yol var, yolun orda 3 tane baloncuk bulunuyor


eFSaNe isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Atlantis 600 Cool fonts Barış Adobe Center 0 06.01.09 05:07
Atlantis yeryüzüne indi KuzenLiwe Dünya Gündemi 0 21.02.08 08:35
Atlantis yeniden doğuyor vadaa Genel Kültür 0 08.05.07 15:10


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.6 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
ForumTayfa

Arşiv: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 16 22 23 24 25 26 27 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 95 96 97 98 99 100 102 103 104 105 106 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 167 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271


ForumTayfa - Link Değişimi
Telinka İletişim | Voip Ürünleri | Link Değişimine Katılın |

Sitemiz bir forum sitesi olduğundan dolayı, kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. ForumTayfa Yöneticileri mesajları itina ile kontrol etse de, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız [email protected] email adresine bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.

Any member of our web site has the right of adding comments instantly without getting permisson due to the forum structure of our site basis. Althought, our site modarators check comments with care, all the responsibilities sourced from these comments directly belong to the members. If you still find any illegal content in our site ( A.buse, H.arassment, S.camming, H.acking, W.arez, C.rack, D.ivx, Mp.3 or any Illegal Activity ), please report us via [email protected] .Your reports will be evaluated as soon as the arrival of your e-mail.