ForumTayfa  

Go Back   ForumTayfa > Oyun Dünyası > Tüm Oyunlar > Tam Çözüm

Tam Çözüm Oyun tam çözümlerini paylaştığımız bölüm...

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 23.04.09, 01:13   #1 (permalink)
^^13.09.2009^^
 
MaStEr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: Dec 2006
Nereden: İstanbuL
İlişki Durumu: Evli
Mesaj Sayısı: 13.196
Konu Sayısı: 4701
Takım: Fenerbahçe
Rep Gücü: 4000000
Rep Puanı: 102455765
Rep Derecesi : MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000MaStEr 0-10000000
Ruh Hali:

Üyenin Facebook Profilini Ziyaret Et
Standart Morrowind : The Elder Scrolls 3 Tam Çözüm




START
Oyunun başında karakterinizi yaratıyorsunuz, aman dikkatli olun oyun diğer RPG’lere hiç benzemiyor. Yarattığınız karakterin giyeceği bir armor şekli var; Light, Medium ve Heavy armor. Karakter özelliklerine dikket ederek özellikle yetenine göre onu giyidrmeye özen gösterin. Bu özellik silahlar içind de geçerli, baştan bunu söyliyim sonra proplem çıkmasın.
Karakterinizi yarattıktan sonra Census2un ofisinden ilk görevinizi alıp ayrılmadan önce Sellus Gravius ile konuşun. Sizden paketi alıp Balmora’da kalan Caius Cosades’e götürmenizi istiycek. Casius. Balmora’daki South Wall Cornerclub’de adamın nerde olduğunu bilenler var. Ben size adamın yerini söyliyim, Balmora’ya girdiğiniz zaman şehrin oratasından bir nehir aktığını göreceksiniz, nehrin diğer tarafına geçin, Caius’un evi en yukarda solda. Evet oraya gitmeden önce insanlarla konuşun ve biligiler alın, ayrıca isterseniz para karşılığında Silt Strider adı verilen kocaman (pireye benzeyen) yaratıklarla gitmek istediğiniz yere gidebilirsiniz. Bunların yanında bulduğunuz bütün kitapları mutlaka okuyun, bazı özellikleriniz otomatik olarak artacaktır. Bunun yanında oyunda biligi almak için rüşvet vernek de sizi istediğiniz bilgiye ulaştıracaktır. Bir de alış veriş yaptığınız zaman pazarlık yapmaya özen gösterin böylece eşyaları ucuza alıp pahalıya satabilirsiniz. Canınız giderse, uyuyarak onu düzeltebilirsiniz, ya yatak bulmanlı ya da sakin bir yerde uyumalısınız.
BALMORA
İsterseniz Silt Rider’leri kullanın, ya da tabelaları izleyin ve şehre ulaşın, tavsiyem koşarak gitmeniz böylece atleik özelliğiniz artacak, tabii gideceğiniz yere daha uzun zamanda gideceksiniz. Cornerclub Blamora’nın güneyinde. Caius’yerini yerini sadece Cornerclub’un üst katında bulunan Bacola Closcius biliyor Caius evini bulup onunla konuştutan sonra isterseniz çevreyi bir tanıma turu atabalirsiniz..
Caius’a paketi verdikten ve konuştuktsan sonra “Blades”’e terfi ediliyorsunuz, bir nevi ünvan. Sizden göreve başlamadan önce gidip armor, silah ve büyü satın almanızı söylüyor. Karakterinize göre alış veriş yapın. Eğer Leveliniz 4 te ise Caius size 200 altın hediye verecek.
RUINS OF ARKTHAND
Herşeyinizi tamamladıktan sonra Caius’a dönün ve görevinizi alın. Sizden Fıghter Guild’deki Hasphat Antabolis ile konuşmanızı ve ona Nerevarine ile Sixth House hakkında sorular sormanızı istiycek. Fighter Guild şehrin merkezinde bulunuyori Hasphat’ı üst katta bulabilirsiniz. Size bilgi vermeden önce onun için birşey yapmamızı isteyecek, bizden “Puzzle Box” isimli bir şeyi ona getirmemizi istiyor. Size Arkthand’a nasıl gideceğinizi anlatıyor, onu not edin çünkü journalınıza eklenmiyor.
Şehrin güneyinden çıkın, Silt Strider geçin Odai nehrinin üzerindeki köprüyü geçin. Kuzeye Caldera’yın önündeki tabelalara yönelin, Molagg Marr’ı gösteren tabeladan sağa dönün ve yukarı çıkın (kuzeydoğu), Dwemer köprüsünü geçin,köprünün sonunda bir kişi size saldıracak. Adam büyücü iskelet yaratıyor dikkat edin. Arkthand girişi köprünün güneyinde. Kapının yanındaki borunun üzerindeki manivelayı çevirin. İçeri girinve aşağıya inin, karşınızdaki kayalıklardan çıkın (kayaların üstünde meşela var,ordan) ve soldaki kapıdan girerek kutuya ulaşın. İsterseniz etrafı inceleyebilirsiniz size kalmış.
Balmora’ya dönün ve Hasphat ile konuşurak ona kutuyu verin. Size Caius’a vereceğiniz bir kağıt ile yanında bir de kitap vericek. Konuşmadan sonra Hasphat anlattığı şeyler hakkında daha iyi biligiyi Sharn gra- Muzgob adındaki kişiden edinebileceğimizi söylüyor. Daha sonra tekrar gelirseniz Hasphat size bir anahtar verecek, bu anahtar ile Arkthand’ın alt katındaki açılmayan kapıyı açmanıza yarayacak
Caius’a dönün ve ona kağıdı vererek öğrendiklerinizi anlatın. Daha sonra görev (order) hakkında konuşun.



ANDRANO ANCESTRAL VAULT
Caius’la görev hakkında konuştuğunuz zaman, sizden Mage Guild’e (Balmora) gidip Sharn gra-Muzgob ile konuşup Nerevarine hakkında bilgi almanızı istiycek. Mage Guild, Fighter Guild’in hemen yanında. Sharn ile konuştuğunuz zaman o da sizden bilgi için birşeyler yapmanızı istiyor. Görevimiz Andrano Ancestral Tomb’a gidip Lleuvele’nin kafatasını almak. Sharn Tomb’un (mezarlığın) yerini bize tarif ediyor, bu sefer jounalimize direktif ekleniyor. Mezar, Pelagiad’ın güneyinde ya da Seysa Neen’nin kuzeydoğusunda. Sharn size birkaç büyü ile büyülü bir silah verecek. Mezarlık zombilerle dolu, kurukafa, mezarlığa girdiğiniz zaman ilk sağdan girin, köşeyi dönün ve hemen sola dönün tekrar sola dönün ilerleyin, sağdaki odada aradığınızı bulacaksınız.
Sharn kurukafa karşılığında size bir not verecek, Caius bu görevden sonra sizi Blades Apprentice’ye yerfi ettirecek. Sizden gidip biraz tecrübe edinmenizi istiycek, Mage Guild veya Fighter Guild’e katılıp onların görevlerini yaparak iyi tecrubeler kazanabilirsiniz. Level 3 ve üstü olmanızı tavsitye ederim.
Kendinizi hazır hissteiğiniz zaman Caius ile konuşabilirsiniz.
TRAVEL TO VIVEC
Cauis sizden Vivec’e gidip üç adamı bulup onlaral konuşmanızı istiyor.
  1. Addhiranirr (Khajiit Thives üyesi, yer: St.Olms)
  2. Huleeya (Argonialı Morag Tong üyesi, yer: Foreign Quarter, Black Shalk Cornerclub)
  3. Mehra Milo (Temple rahiplerinden, Hall Of Wisdom, yer: Temple bölgesi
Vivec’e gidin, adamları bulun
ADDHIRANIRR
Onu St.Olms bölgesinin Underworks (yeraltı)’nda bulabilirsiniz. Kedi kılıklı biri, onu bulduğunuz zaman sizden onu arayan ajanı bulmanızı ve onu uzaklaştırmanızı istiyor, bunu yaptığımız zaman bize bilgiyi verebileceğinizi söylüyor. Ajanın adı Duvianus Plotarius, onu St. Olms’un Waistwork yerinde bulabilirsiniz. İsterseniz onu öldürür ya da ona yalan söyleyip Addhiranirr’in başka bir yere gittiğini söyleyip ordan uzaklaşmasını sağlayabilirsiniz. Ajanı halletikten sonra tekrar Addhirranirr’e gidin ve bilgiyi alın.
HULEEYA
Huleeya’yı Lower Waistwork’teki Cornerclub’te bulabilirsiniz. Onunda bir proplemini çözmemizi istiyor, onu rahatsız eden iki kişiyi onu rahatsız etmemeleri için ikna etmeliyiz. İster öldürün ister onlara para vererek ikna edin (adamlar bulunduğunuz barda) ya da Dunmer Ethys Savil ile konuşun. Olayı çözdüğünüz zaman Huleeya sizden onu bir arkadaşına götürmenizi istiycek. Arkadaşının yeri, Jobasha’s Rare Books, dükyan aynı bölümde (Foregn Quarter Lower Wastework’teki Cornerclub) hemen karşı tarafta dükyanı bulabilirsiniz. Sizi takip edip etmediğine dikkat edin, kitapçıya girdiğiniz zaman onunla konuşun size bir kağıt verecek, Progress Of The Truth kitabını da alın. (satın alın)
MEHRA MILO
Vivec’in sonunda güneydeki Hall Of Wisdom’da bulunan Library Of The Temple’da bulabilirsiniz. Onu takip edin ve konuşun, siz bir kitaptan söz edicek, kitabın gerçeğinin bekçiler tarafından bekleniyor, siz kitabın bir kopyasını biraz evvel almış olmalısınız. Eğer almadıysanız gidip alın. Kitabın fiyatı 150 altın.
Bütün bilgileri aldıktan sonra Caius’a dönün ve onunla konuşun. Sizi Jorneyman’a terfi ediyor. Sizden gidip biraz yetenek kazanmanızı ve daha sonra diğer görevi almak için tekrar geri gelip onunla kunşmanızı söylüyor.


ASHLANDER INFORMATION
Caius sizden Ashlender hakkında bilgi almanızı istiyor. Sizden Hassour Zainsubani adlı kişiyi bulup ondan Ashlender’lar ve Nerevarine inancı hakkında bilgi alabileceğimizi söylüyor. Adamı Ald’Ruhn’daki Ald Skarr Inn’de bulabilirsiniz. Ald’Ruhn’a ulaşmak için Caldera’yı geçin, Balmora’nın kuzeyinde. İsterseniz Silt Strider ile hızlı bir şekilde gidebilirsiniz. Ald Skarr Inn Manor Districk’in güneybatısında. Adamı barın alt kısmında bulabillirsiniz. Sizden bilgiyi vermek için “poetry (şiir)” kitabı istiyor. Barın hemen yanındaki Coddus Callonus: Bookseller’de bulabilirsiniz. Coddus size birkaç kitap önerecek;
  • Word Of The Wind -45 altın-
  • Ashland Hymns -45 altın-
  • The Five Star -25-
Bunlardan birini alıp Hassour’a getirin, ya da çalabilirsiniz. Ama dikkat edin, adam sizi görmesin. Hassour ile konuşun ve gerekli bilgileri alın. Size verdiği notu Caius’a getirin. Caius size notun bir kopyası ile 200 altın verecek. Sizden Urshilaku kampına gitmeden önce, Forth Moonmoth’taki Somutis Vunnis ile Crulius Pontanian’la konuşmanızı istiyor.
URSHILAKU CAMP
Forth Moonmoth kalesinde Somutis ve Crulius’tan birkaç eşya alabilirsiniz. Urshilaku kampı haritayın kuzey tarafında, (haritanızda işaretli olacak) haritanızı kontrol edede oraya ulaşabilirsiniz, ya da Silt Strider atlayıp Balmora’dan Ald’rhun’a ordan da Khuul ya da Maar Gan’a geçip yolunuza devam edebilirsiniz. Urshilaku kampında Sul-Matuul ve Nibani Maesa ile konuşmanız gerek. Burdaki insanlar hiç dost yanlısı değil, bir bilgi almak isterseniz ya para verecek ya da Kwama yumrtası ile Trama Root vermeniz gerekecek. Nibani Maesa’yı Wise Woman çadırında bulabilirsiniz. Nerevarine kehaneti hakkında soru sorduğunuz zaman bazı şeyleri yerine getirmeniz gerektiğini söylüyor (fullfil). Etraftaki insanlar bu konuda soru sorduğunuz zaman Zabamund ile konuşmanız gerektiğini size söylüyorlar. Çadırına gidip onunla konuşun (büyük çadırın içindeki çadırlarda) ondan izin aldığınız zaman Sul-Matuul ile konuşabileceksiniz.
ZABAMUND
Ona Nerevarine kehanetini sorun ve 200 altın önerin, size bilgi verecek ayrıca Sul-Matuul ile konuşmanıza da izin verecek. Sul-Matuul’un çadırının ismi “Ashkhan’s Yurt”
SUL-MATUUL
Onunla konuştuğumuz zaman, bizden Urshilaku Burial Cavern’den Sul-Senipul Bow’u getirmemizi istiyor, getirdiğimiz zaman bizi Nerevarine inancına dahil edibelecek. Mağaranın yerini bize tarif ediyor, (journalınıza yerleşecek).Mağara kampın güney,güneydoğusunda bir yerde,Mağara kapısında “Urshilaku, Astral Burial” yazıyor.
Mağraya girdiğiniz zaman dümdüz ilerleyin ve sulu bölgeye gelin, ordan sola devam edin. Karşınıza kocaman bir taş çıkacak, en tepeye çıkın vekapıdan girin. Odanın sonunda bir hayalet sizi bekliyor olacak, oku taşıyan kişi o. Ayrıca bir de Worm Lord adında bir yaratık da burda mevcut,bu yaratık iskeletler yaratıyor. Oku alın ve kampa geri dönün (diğer yerlere de isterseniz bir uğrayın, böyelce experienceniz artar).
Sul –Matuul Nebani Maesa ile konuşmamıza izin veriyor, ayrıyetten okun da bizim olmasını istiyor (eh naapalım kırmayalım bari). Gidip Nebani Maesa ile konuşun, başardığınız testi de söyleyince, Nebani yaptığımız o işin bizi seçilmiş kişi (Nerevarine) yapmadığnı söylüyor ve bizden Lost Prophecies’i bulup getirmemizi istiyor. Verdiği The Strange kopyası ve The Seven Vision kopyasını Caius’a getirin.
SIXTH HOUSE BASE
Caius size Sixth House’daki rahibi öldürmenizi istiyor. Merkez (Sixth House) Gnaar Mok’un yakınlarında bulunuyor, rahibin ismi Dagoth Gares. Cauis merkezin yerini tam olarak bilmiyor, sizde Forth Buckmoth’taki Raessa Pullia konuşmanızı istiycek.
Forth Bucmmoth Ald’Ruhn’nun güneyinde.Raesa’yı girişte bulabilirsiniz.Raesa ile konuştuktan sonra, size mağara hakkında daha iyi bilgiyi Gnaar Mok’ta bulabileceğimizi söylüyor. Ayrıca mağaranın İlinubi olarak bilindiğini size söylüyor. Oraya nasıl gideceğinizi size anlatıyor, ama journalınıza anlattıkları girmiyor. Haritada bölge işaretlenmiş, hartitanın batısında Ald’Rhun’un güney batısında, oraya bot vasıtası ile de gidebilirsiniz. Ald’Rhun veya Caldera’dan bot ile hızlı bir şekilde gidebilirsiniz.
Gnaar Mok’a ulaştığınız zaman çevreden birine İlunubi hakkında soru sorun ve bulunduğu yer hakkında bilgi alın. Mağara kuzeyde adanın sonunda, “Khartag Point” (diğer adı “big rock”) adlı bölgede, eğer çevredeki insanlara Khartag Point hakkında soru sorarsanız haritanıza eklenecektir. Bölge kasabanın biraz kuzeybatısında bulunuyor. Dediğim gibi mağaranın adı Sixth House değil, kapıya baktığınız zaman İlinubi yazan mağara.
Mağaranın içinde Ash Slave, Dreamers, Bonewalkers ve Scamp gibi çeşitli yaratıklar sizleri bekliyor. Mağaraya girin, yol ayırımından sola devam edin, birinci yol ayırımını geçin ve diğer yol ayırımına kadar devam edin, karşıdaki kapıya değil de soldaki kapıya girin ve yola devam edin. Sola döndüğünüz zaman, biraz ilerleyince yine sola dönün, hiçbiryere dönmeden devam edin, birinci sağa değil ikinci sağdaki kapıdan girin, ilerleyin yol ayırımından sağa dönün, evet Dagoth sizinle kısa süren bir konuşmaya girişiyor, konuşmaının ardından size saldırıyor, güçlü büyüler yapıyor yapıyor, fakat vuruşları o kadar etklili değil. Öldüğü zaman sizi lanetliyor, Corprus hastalığı kapıyorsunuz, artk her geçen dakika aleyhinize, giderek yaşan bir zonbiye dönüşeceksiniz, maaalese kaçış yok (yok lem şaka. Merak etmeyin bu hastalığın çaresi var. Dagoth’u öldürdüğünüz zaman hemen mağaradan çıkmayın, sol tarafta bir çok eşya var alabildiklernizi alın sonra çıkın. Caius’a dönebilirsiniz, ister Gnaar Mok’un doğusunda bulunan Caldera’dan bir Silt Strider kiralayın, ister Gnaar Mok’un güneydoğusunda kalan Balmora’ya yürüyerek gidebilirsiniz.


CURE FOR CORPRUS
Caius yakalandığımız hastalığı tedavi edebilecek birinin bulunduğunu söylüyor, ismi Divayth Fyr. Adamın yaşadığı yer Tel Fyr, Size biraz para, hediye için bir Dwemer parçası ile uçma iksiri verecek, (bu iksir işinize yarayacak). Tel Fyr haritanın doğusunda bulunuyor, zaten haritada işaretli. Oraya hızlı gitmenin yolu, Balmora’daki Mages Guild’den Sadrith Mora’ya ışınlanmak. Ordan da Tel Fyr’e geçmek, oraya yol yok, bu yüzden suyu yüzerek geçmeniz gerekli.
Oraya ulaştığınız zaman hemen kuleye girin ve adamın karısı ile konuşun. Kadın onun çalışma odasında olduğunu söylüyor ve oraya ancak uçarak gidebileceğimizi söylüyor. Yukarı çıkın, girişin hemen orda yukarı bakarsanız boşluğu göreceksiniz, uçma iksirini kullanarak oraya çıkın, adam işleri ile meşgul Dwemer parçasını vererek onunla konuşun. Sizden hastalığınızı düzeltmek karşılığında mahzeninde bulunan Yagrum Bagarn’dan bot ayakkabıları alıp ona getirmemizi istiyor. Mahzen alt katta, kapıda Vistha-Kai adında biri bekliyor ve eğer içeri girecekseniz dikkatlı olmanızı söylüyor. Dikkat edin hiçbir yaratığa vurmamanız ve onu öldürmemeniz gerekiyor, eğer herhangi bir yaratığa zarar verirseniz Divayth size ilacı vermiycek. Eğer görünmezlik büyünüz varsa burda çok işinize yarayacaktır, yoksa iyi bir sneak (gizlenme) özelliği de işinize yarayabilir. Yagrum demire ayaklı çok şişman bir eleman, botları ondan alacaksınız.
Botları Divayth’a getirin ve ilacı için. Hastalık gitti. Eğer adamla mağarasının yağmalanması hakkında konuşursanız sizinle bie anlaşma yapıcak ve mahzene inip sandıkların içindeki eşyaları alabileceksiniz. Tabii her sandık 100 puan kilidine sahip ve hepsi tuzaklı, ama içinlerinde çok iyi eşyalar var. Toplam 5 sandık bulunuyor, ayrıca şişman adamın sandığında Dwemer elbisesi ile 12,000 Dwemer parası ve birkaç kitap bulabilirsiniz.
RESCUING MEHRA MILO
Caius İmperial Cult’a geri çağrılıyor, size birkaç kullanışlı eşya ve evini bırakıyor. Sizden lost prophecies’i bulup Nebani Maesa’ya götürmenizi istiyor. Ama bundan önce Mehra Milo ile konuşmamız lazım. Mehra Milo’yu Vivec’te Hall Of Wisdom’da bulabilirsiniz, fakat daha önceki yerinde değil, size odasında “AMAYA” isimli bir not bıraktı onu bulup okumanız gerekiyor. Odası Cannon Offices karşısında, ama kilitli, onu açın ve içeri girin. Notu ve büyüleri alın (Divine Intervention,şişe).
Mehra Milo tutuklanmış, onu kurtarmamız lazım. Alvela Salam bu konuda bize yardım edecekmiş. Şimdi kurtarmaya gitmeden önce bir iki uçma ve görünmezlik büyüsü alın, çok işinize yarayacak. The Ministry Of Truth Temple Compound’a havada asılı olan kocaman bir kaya. Levitation büyüsünü kullanrak yukrı çıkın ve Alvela ile konuşun size bir anahtar verecek, bu anahtar ile içeri girebileceksiniz. İçeri girdiğiniz zaman hiçkimse siz görmemeli, çünkü bekçiler gerçekten iyi bir armora sahip ve vurdumu yıkıyorlar. En iyisi görinmez olmanız lazım. Hapishaneler üst katta, kapı 20 puan kilidine sahip, şimdi kapıyı açmadan önce bir uçma büyüsü için ve içeri girer girmez havalanın (ne yapmak istediğimi içerde anlaycaksınız. Mehara’nın zindanı altta sağ tarafta bulunuyor.
İçeri girin ve ona bir tane Divine İntervention büyüsü verin. Siz de diğer büyüyü içerek oradan ışınlanın. Ebonheart’ın doğusunda bulunan limanda Blatta Hateria ile buluşmanız gerekiyor. Blatta’ya sizi Mehra’nın gönderdiğini ve balığa gitmek isteidiğinizi (gone fishing) söyleyin. Blatta sizi Holamayan’a, Mehra Milo ile buluşma yerine getirecek (onun travel listesinde gideceğiniz yer “Azura’s Coast Region” olarak geçiyor). Oraya vardığınız zaman Vevrana Aryon ile konuşun. Giriş kapısı yukarda, yalnız kapı büyülü açılış saatleri 6am-6pm.
Mehra’yı ve Gilvas Barelo’yu içerde bulacaksınız, konuşabildiğiniz herşeyi konuşun. Size 3 adet not verecekler. Evet bütün bunları kime ileteceğiz, Caius artık yok, (çatla söylemem.Lan söyle diyom. Çtoak. Ne vuruyon abi ya ühü.Söyle. Tamam abi yaa ühühhü) Nibani Maesa, Urshilaku Camp’taki Wise Woman. Oraya gidip ona bulduğunuz notları gösterin.


THE THIRD TRIAL
Nibanı konuşmadan sonra bir gün sonra gelmeniziz söyküyor. Gidip uyuyun ve ertesi onunla konuşun. Size sizin Nerevarine olduğunuzu söylüyor (seçkin kişi) . Yapmanız gereken bir kaç şey var;
  1. Dagoth Ur’un 7 lanetini atlatma
  2. Seven Vision’a girmek
  3. Seven Trials’ı geçmek
İlki basit bilinmeyen bir zamanda bilinmeyen bir aile tarafından dünyaya geldiniz. Ayrıca yakalandığınız hastalığı da atlattınız. Sonuncusu için Sul-Matuul ile konuşup dediklerinin yaptıktan sonra tekrar Nebani Maesa’ya gidip konuşacaksınız. Sul-Matuul sizden savaşçı testini geçmenizi istiycek. Cesurluğunuzu ıspatlamanız gerekiyor. Eski bir Dagoth Ur’un eski bir merkezi olan Kogoruhn’a gideceğiz. Ordan 3 çeşit delil getirmeniz gerekiyor;
  1. Corprus Beast
  2. House Dagoth amblemi taşıyan bir kap
  3. Shadow Shield, Kogoruhn’un derin lavlı bölümde bulunuyor
Yer haritanızda gösterilmiştir, kampın güneydoğusunda bulunuyor, Matuul size anlatıyor ama journalınıza girmiyor. Kogoruhn 5 adet giriş yeri bulunuyor. Bardağı ve Corprus Weeping aynı odada bulunuyor, kapısında Dome Of Pollock’s Eve. Bardağı masada bulabilirsiniz (ismi House Dagoth Cup) Weeping’i odanın merkezeinde bulunan büyük kavanoza benzeyen şeklin dibinde bulabilirsiniz. Shadow Shield’i ise Hall Of Phisto’nun derinliklerinde bulacaksınız. Burada sizi çeşitli yaratıklar bekliyor; Corprus Stalker, Dagoth Delnus, Ulen, Ralas, Daynil, Fervas, Elam, Baler, Dagoth Uthol, Ash Zombie, Ash Slave, Flame Atronach, Bone Lord, Frost Atronach, Greater Bonewalker, Ash Vampire.
Hall Of Phisto’ya girin, sola devam edin merdivenlerden aşağıya inin, sağ tarafa gidin birinci sağdan değil ikinci sağdan girin, sola devam edin ve kapıdan girin. İlerleyin sağa gitmeyin, karşınıza çıkan ilk sol bölmeye girin ve kapıdan girin. Çemberi dolaşıp diğer kapıdan girin, diğer kapıdan da girin, burası Bleedin Heart bölgesi, ilerleyin yol ayırımından sağa dönün, iki yün var karşıda lavlar, siz sağa gidin ve düz ilerleyin, Dagoth2un adamını öldürün ve taşın üstündeki Sahdow Shield’i alın. Burada Deadric Gaunlet, Orc Warhammer vs. bulabilirsiniz. Evet kalkanı aldığınıza göre kampa geri dönün ve Sul-Matuul ile konuşun.
Üç parçayı getirdiğiniz zaman, Sul-Matuul bu sefer Cavern Of The Incernate’e gitmenizi ve ordan “moon and star” yüzüğünü getirmenizi istiycek. Bu sizin zeka testiniz, Sul-Matuul ile konuştuktan sonra kamptaki kişilerle de konuşun ve hikayeyi dinleyin. Mağara Valley Of Wind’da bulunuyor. Valley haritadaki Dwemer Ruins Zergonipal’ın güneyinde, Red Mountain’in kuzey-doğu bölgesi. Dwemer Ruins’e ulaştığınız zaman güneye gidin, 2 yonlü bir yola ulaşacaksınız, siz doğu yönüne gidin (2 tane uzun taş olan yön). Mağaranın kapısında kocaman bir yıldız var, diğer mağara kapısı gibi tahtadan değil, demir bir kapı. Kapı tıpkı önceki Holamayan bulunan kapı gibi belli saatlerde açılıyor, sabah ve akşam yani 6-8 am ve pm, bu saatlerde kapıdan girebilirsiniz. İçeri girdiğiniz zaman heykelin elindeki yüzüğü alın ve kısa introyu izleyin. İntrodan sonra etrafınız hayaletlerle çevrilecek, (korkmayın dost bunlar) hepsiyle konuşun, herbiri size ayrı ayrı hediyeler verecek. Sırada diğer testler var, kampa dönün ve Sul-Matuul İle konuşun.Yapcağınız, 4 Ashlander kabilesinin (Ahemmusa, Zainab, Urshilaku, Erabenimsun) ve 3 Great Houses (Hlaalu, Redoran, Telvannı) sizi Horator (savaş lordu) kabul etmelerini sağlamak.


SEVEN TRIAL
URSHILAKU CAMP
Kampa dönüp Sul-Matuul ile konuştuğunuz zaman sizi seçkin kişi olarak olarak kabul ediyor ve size Theeth Of The Urshilaku’yu verecek. Ona diğer kabileler hakkında da sorular sorarak bilgi alın, ayrıc Nibani Maesa’ya kabileler hakkında sorular sormayı ihmal etmeyin. Ahemmusa kabilesi haritayın kuzey-doğusunda bulunuyor, oraya gitmek için Khuul’dan bir bot kiralayarak, Dagon Fel’e ordan da Tel Mora’ya geçebilir ve oraya hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.
AHEMMUSA CAMP
Kampa ulaştığınız zaman wise woman’in (Sinnammu Mirpal) çadırına gidin. Konuşmadan önce sizden Kausi, Dutadalk ve Yennamu’nun saygısınlığını kazanmanızı istiyor. Ona bu üçü hakkında sorular sorun. Kausi’yi çadırında bulabilirsiniz, Dutadalk ve Yennammu’yu da Dutadalk’ın çadırında bulabilirsiniz. Tekrar Sinnammu’nun çadırına dönün ve ondan sizi seçkin kişi oduğunuzu kabul etmesini isteyin, kabul ediyor, fakat sizden Ald Deatroth’a gidip orayı güvenli bir yer haline getirmemizi istiycek. Yer haritanızda gösterilmiş.
Ald Deadroth
Ald Deatroth kampın kuzeyinde, biraz yüzmeniz gerekecek, eğer Water Walking büyüsü yapabiliyorsanız suyu daha rahat geçebileceksiniz. Oraya ulaştığınız zaman iki farklı ırkın birbiriyle savaştığını göreceksiniz, (Ordinator ve Cultist) ikisi de sizden nefret ediyor. Ya birinin ölmesini bekleyip galip gelene saldırın yada aralarına dalın ve kazanmak için dua edin. Tabii birde olayları sakin bir şekilde halletmek de var, iki ırkın üyeleri ile konuşmak. Inner Shrine’ın girişindeki Ordinator ile konuşabilirsiniz. Ona Shrine “rip” (yarmak) edeceğinizi söylerseniz sizinle ve Sinammu’yla uğraşmayacağını söylüyor. Cultist’ler için ise Inner Shrine’a girip Hlirenu Indavel ile konuşmanız lazım. Konuşma yeteneğinizin 50’nin üstünde olması lazım.
Herşeyi ayarladıktan sonra kampa gidin ve Sinnammu’yu Ald Deatroth’a götürün. Kendisi suda yürüme büyüsü yapabiliyor o yüzden onun için endişelenmeyin. Oraya ulaştığınız zaman sizin seçkin kişi olduğunuzu kabul edip size büyülü bir amulet (Madstone) verecek.
ZAINAB TRIBE
Eğer kampı bulamadıysanız, oraya ulaşmanın hızlı yolu Ahemmusa Kampına gitmek, ordan da gemi ile Tel Mora ordan da Dagon Fel’e ve Khuul’a geçin. Kamp köyün güney-batısında, Caver Of The Incernate’in güney-doğusunda. Ya da Tel Mora^ya geldikten sonra güney-batıya gidin ve oraya ulaşın (haritanızda yer belli)
Kampa geldiğiniz zaman Wise Woman’ın çadırana gidin ve Sonummu Zabarnat ile konuşun, seçkin kişi olduğunuzu ıspatlayan şeyi gösterin ( fufillthe neravarine prophecies). Size Ashkhan Kaushuad ile konuşmanızı söylüyor. Onunla konuşmak için rüşvet teklif edin, rüşvete rağmen sizi savaş lordu kabul etmesi için bir şey yapmanızı istiyor; Nerano Ancestral Tomb’a gidip Vampire Calvario’yu öldürmeniz gerekiyor. Tomb kampın kuzeyinde ( Vost ve Talmora’yın doğusunda), maalesef haritanızda gösterilmiyor.
Nerano Ancestral Tomb
Tomb ufak bir yer, hemencecik Calvario’yu bulacaksınız. Etraftaki diğer undead yaratıklara dikkat edin, Calvario’yu öldürdüğünüz zaman kampa dönün ve Kaushuad ile konuşun. Sizi tebrik ediyor fakat bir şey daha yapmanızı istiyor (ohh buldunuz sağlam adamı kakalayın). İşte yapmadığımız bir bu kaldı, peze..... neyse, ona gelin bulmamızı istiyor. Daha fazla bildi için gidip Zabamat ile konuşun.
Bribe
Zabamat size istenilen kızın Tel Aruhn’da bulabiliceğimizi söylüyor (Savile Imayn’ı bulun), kız köle, onu giydirin ve Kaushad’a getirin. Zabamat’a Tel Aruhn’un yerini sorarsanız haritanıza işaretleycektir. Tel Aruhn kampın güney-doğusunda. Savile’yi Tel Aruhn’un dşındaki kuzey altgeçişin girişinde bulabilirsiniz. Onunla konuştuğunuz zaman, sizden ayakkabı, t-shirt ve etek istiycek. Bütün bunları Tel Mora’daki Elegnan the Clothier’de bulabileceğinizi söylüyor, bot ile oraya gidebilirsiniz, dükyan Tel Mora’nın kuzey bölgesinde bulunuyor. Oraya ulaştığınız zaman Telvannı Bug Musk’ihtiyacınız olacak, eğer yoksa yine burdaki Jolda the Apothecary (bir de Bildren the Apothecary var). Ordan Musk’ı alabilirsiniz. Şimdi Falura Llervu’yu 1200 drake’e satın alabilirsiniz (merchantile skill -pazarlık yeteneğiniz- iyiyse 600 drake satın alabilirsiniz)
Savile’in yanındaki kilitli kapıyı açın ve Falura’yı serbest bırakın, elbiseleri ve musk’ı ona verin. Sizi takip ettiğinizden emin olun, mesafeyi açmamaya özen gösterin.Askhan’nın çadırına girin ve ona kadını verin, evet o da sizi kabul ediyor ve size magical thong vericek.
ERABENIMSUN TRIBE
Kamp Tel Fyr’ın güney-batısında, Tel Aruhn’un yanında. Hızlı bir şekilde gitmek isterseniz Tel Aruhn’danki Wolverine Hall’dan ışınlanabilirsiniz. Kampa ulaştığınız zaman Wise Woman’ın çadırına gidin ve Manirai ile konuşun.
Manirai sizin seçkin olduğunuzu kabul etmesi için, Ulath-Pal ve yandaşları olan Ahaz, Ranabi ve Ashu-Ahhe’yi öldürmeniz gerekmektedir. Dördüde bu kampta bulunuyor; Ranabi’yi çadırında bulabilirsiniz, zorlu biri diil. Ashu-Ahhe’i çadırının diğer kapısında bulabilirsiniz, Ulath-Pal ve Ahaz’ı Askhan’ın çadırında bulabilirsiniz. Dördünü de öldürdüğünüz zaman Manirai ile konuşmaya gidin.
Evet şimdi yapmanız gereken Gulakhan Han-Ammu’yu ikna etmek, onunla konuşun, büyülü eşyalar istediğini söylüyor, bunlar
  • Strength: War Axe of Airan Ammu
  • Courage: Sanit-Kil’s Heart of Fire
  • Wisdom: Robe of Erur-Dan the Wise
Eğer bunları alamdıysanız gidip alın ve Han-Ammu’yla konuşun ve ona eşyaları verin , eğer konuşma yeteneğiniz iyiyse onu ikna edebilir ve eşyalar size kalır.( bu büyülü eşyaları, hani o dağıtmak için gittiğiniz kamp vardı ya “Ald Deadroth” işte orada bu eşyları bulabilirsiniz.) Daha sonra Manirai ile konuşmaya gidin ve buradaki görevinizi bitirin (size verdiği sembolu aldığınıza emin olun) Şu anda dört Ashlander kabilesi tarafından tanınıyorsunuz, sırada üç büyük evin (Great House) sizi Horator (savaş lordu) olarak görmelirini sağlamak var. Sırayla bu evlere bakalım


HOUSE REDORAN
Ald’Rhun’a gidin ve Athyn Sarethi ile konuşun (Manor District). Eğer Redoran evine daha önce üye iseniz Sarethi, sizi ancak Bolvyn Benim adındaki kişi Horator olarak kabul edebileceğini söylüyor. Eğer üye değilseniz, Sarethi’yi sizinle konuşması için ikna etmeniz gerekecek (persuade). Onu ikna ettiğiniz zaman onun için birşey yapmanızı istiyor, oğlunu (Varvur Sarethi) Venin Manor’dan kurtarmanız gerekiyor ( Manor, Manor District’in sağında). Hiçbir konsul üyesine zarar vermemeye dikkat edin, özellikle Blovyn adlı kişiye. Varvur’u bulmak için Venin Manor’un sağ kanadını bulun, bankta Malsa Ulen’den bie not ve anahtar bulacaksınız. Notta anahtar tapestry’nin yanındaki odanın anahtarı olduğu yazılıyor, kapıyı ve tapestry’yi hemen yan tarfta bulabilirsiniz. Varvur’u bulduğunuz zaman onu babasına götürün. Sizi gören bekçiler saldıracak, o yüzden acele edin. Bu sefer bekçiler öldürebilirsiniz, fakat Bolvyn’e sakın zarar vermeyin. Oğlunu getirdiğiniz zaman sizi Horator olarak görmeyi kabul ediyor.
Bundan sonra diğer konsul üyeleri ile de konuşup onay almanız gerek (üye olsanız da olmasanız da bundan sonra anlatacağım yolun takip edebilirsiniz) hepsini de Ald’Rhun’da bulabilirsiniz. Bunlar, Miner Arobar, Galisa Llethri, Brara Morvayn ve Hlaren Ramoren. Morvayn dışındakileri manor district’e bulabilirsiniz, Moravyn’ı Redoran Council Hall’da bulabilirsiniz, üçüne bulup Redoran Horator’lüğü hakkında konuşun.
Geride bir kişi kalıyor, o da Bolvy. Onunla konuşun size duelloya çağırıyor, onunla Vivec Arena’da döğüşmek istediğinizi söyleyin, Vivec’e gidin ve Arena’da Bolvyn’i, bulun. Zorlu bir herif, healing poition ve büyüler bayaa işinizie yarayacak. Onu halleddikten sonra Athrun Sarethi’ye dönün, artık Redoran Horator’üsünüz, size bunun temsilen bir yüzük verecek. Bunlarımn yanında kağıt alacaksınız, ayrıca bazı haberler de öğreneceksiniz. Notu saklayınız ilerde ihtiyacınız olacak
HOUSE HLAALU
Balmora’daki Hlaalu Manor’da bulunan Nileno Dorvayn ile konuşun size konuşacağınız kişilerin adlarını verecek bunlar; Crassius Curio, Yngling Half-Troll, Dram Bero, Nervana Oles ve Velanda Omani.
Crassius Curio
Vivec’te Hlaalu Plaza’daki Curio Manor’un aşağısında bulabilirsinz. Konuşması için biraz vermeniz gerekiyor. Eğer daha önce bu evin üyesi isniz 500 drake vermeniz yeterli olacaktır, eğer değilseniz 1000 drake vermeniz gerekecek. Böylece sizi tanımış olmanın yanında diğer üyeler hakkında da size bilgi veriyor.
Yngling Half-Troll
Vivec’te St. Olms District Plaza’daki Yngling Manor’da bulabilirsiniz. Eğer üye iseniz sizden 1000 drake, değilseniz 2000 drake istiycek. Diğer bir alternatif ise onu öldürmek bunu diğer üyelere söylemek özellikle Dram Bero’ya.
Dram Bero
Vivec’te St. Olms Plaza’daki Haunted Manor’da bulabilirsiniz. Ama kapıyı birşekilde unlock etmelisiniz, büyü en basit yol. Onunla konuşun ve parasız onayını alın. Size Orvas Dren hakkında bazı bilgiler veriyor; Velanda ve Nervana ile konuşmak için önce Orvas Dren’i öldürmeniz gerekiyor. Ya da onunla Morrowind’i koruma hakkında kounşabilir ve oy ayabilrisiniz. (konuşma huyunuz yüksez olmalı)
Orvas Dren
Vivec’in kuzeyinde bulunan Dren Plantation’da onu bulabilirsiniz. Eğer şanlıysanız adamlarına haber vermeden onunla döğüşüp öldürün.
Valenda ve Nevena
Velenda’yı Vivec’teki St.Olms Canton’un doğusunda bulunan Elmas Island’daki Omani Plantion’da bulabilirsiniz. Nevena’yı ise Suran’ın kuzey-batısında bulabilirsiniz, konuşun ve oylarını alın


HOUSE TELVANNI
Tel Vos’un batısındaki Tel Mora’daki Master Aryon ile konuşmanız gerek. Aryn’i Tel Vos üst katında bulabilirsiniz. Size oy veriryor, bunun yanında diğer üyelerin hakkında bilgi de veriyor; Master Neloth, Mistress Dratha, Mistress Threana ve Archmagister Gothren. Aryon size Gothren’i öldürmenizi tavsiye ediyor.
Mistress Dratha
Tel Vos’un doğusundaki Tel Mora’nın Upper Town (üst kasaba)’da bulabilirsiniz. Eğer kadınsanız oy alma şansınız yüksek (kadın lezo), ama erkek karakteriniz varsa işiniz zor. Eğer erkekseniz ve ayrıyetten de Telvanni üyesi değilseniz onu öldürmek zorundasınız. Tabii konuşma yeteneğiniz 100’ün üstünde ise konuşarak oy alabilirsiniz, karar sizin.
Mistress Therana
Tel Branora’nın Upper Town (üst kasaba)’da bulabilirsiniz. Haritanın güney-doğusunda, oraya Sadrith Mora, Molag Marr, Ebonheart ve Vivec’ten gemi vasıtası ile gidebilirsiniz. Bu da lezo, konuşma yeteneğiniz 30 ve üzeri olması lazım.
Master Neloth
Sadrith Mora’daki Tel Naga’nın Upper Town bölgesinde bulabilirsiniz. Konuşun (konuşma yeteneğiniz 70 olması lazım) ve oyu alın.
Master Bladas
Gnisis’deki Arvs-Drelen’de bulabilirsiniz. Konuşun ve oyunuzu alın, dikkatli olun etrafta fareler ve Deadroth’lar bulunuyor.
Gothern
Sadrith Mora’nın batısındaki Tel Aruhn’un Upper Town bölgesinde bulabilirsiniz. Ne yaparsanız ondan oy almayı başarmayacaksınız, onu öldürmeniz gerekli, ama onu koruyan iki bekçisi var. Bunun yanıda paralysis büyüsü yapmakta, cure paralysis büyüsüne ya da şurubuna sahipseniz size yardımcı olacak, ayrıca güçlü vurma gücüne sahip bir silahınız varsa ona bu büyüyü yapma imkanı vermeden vurarak onu halledebilirsiniz. Herşeyin sonunda Tel Mora’daki Aryon’a dönün. Sizi Hortator kabul ediyor ve bunu simgeleyen Robe Of The Hortator’ü veriyor. Seven Trial’i tamamladığınız zaman Vivec’teki Temple District’e gidin .
VIVEC
Temple District’e gidip Danso’u bulun, Danso bize Archcanon’nun bizi High Fane’de East Chapel’de (doğu) beklediğini söylüyor. Archcanon’u Hagh Fane’deki kilitli kapının ardında bulabilirsiniz, kapının kilit puanı 45. Ama kapıda bir Ordinator bekliyor, siz Hall Of Wisdom’un arka kapısından girin, oranın kapısının kilit puanı 50.
Ofise girdiğiniz zaman Tholer Saryoni ile konuşun. Konuşmadan sonra tanrı ile görüşme şansınız doğacak, eğer evet derseniz Archcanon ve Vivec Palace anahtarı alcaksınız.
Vivec Palace
Temple District’in güneyindeki kanallarında bulabilirsiniz. Vivec’i girişte bulacaksınız, Vivec size Dagoth Ur’u yenmek için Wraithguard ve güçlü sağ gaunlet’i almanız lazın. Ayrıca Dagoth Ur’u nasıl yeneceğinize dahil size bilgiler veriyor bunlar; Plan 5 adımdan oluşuyor.
1. Ghostfence casusluğu
2. Dagoth Ur vampirini saf dışı etmek ve derisindeki faydalı şei çıkarmak.
3. Dagoth Vemyn’i Gate Citadel Vemynal’a saldırarak saf dışı etmek ve Sunder çekiçini almak.
4. Dagoth Ordos’u Gate Citadel Ordasol’a saldırarak saf dışı etmek ve Keenig kılcını açmak
5. Wraithguard,Sunder ve Keening eşyaları ile Citadel Dagoth’a saldırmak ve Dagoh Ur’u yok etmek
Bütün bu planları Vivec size verecek, okuyun ve yapın.


ASH VAMPIRES
Öncelikle ilk adım olan Ghostgate’e gidelim. Haritanızda yer gösterliyor, Caldera’nın doğusunda. Ghostgate’i geçmeniz içiç Ghostfence’yi geçmeniz gerekecek. Demir geçidin önünde bir sütün var, onun üstündeki düğmeye bastığınız zaman geçit açılacak, karşılaşacağaınız yaratıklar; Ash Vampires, Deadroths, Blighted Cliff Racer, Corprus Stalker, Hunger, Blighted Shalks, Lame Corpruses ve Ash Zombi’leri.
1. İlk Ash Vampire’lerle Kogoruhn Cavern ve Charma’s Breath’te karşılaşmıştınız (Third Trial görevi), Vampirin ismi Dagoth Uthol, Belt OF Heartfire isimli büyülü bir eşya tutuyordu, eğer onu öldürmediyseniz şimdi tam zamanı. Kogoruhn Ghostfence girişininn hemen yakınında, içerisi Ash Vampire kaynıyor ve güçlüler dikkatli olun.
2. İkinci Ash Vampire Amulet Of Heartrime tutan Endusal’daki Dagoth Endus. Onu Ghostgate’in Kuzey-az bişey batısında bulabilirsiniz. Endusal ufak bir yer, bu yüzden Endus’u bulmakta zorluk çekmiyceksiniz. (amuleti almayı unutmayın)
3. Üçüncü vampiri Dagoth Ur’s Citadel’in kuzey-doğusunda, Ghostfence geçişinde kuzey-doğu yöünde, Tureynunal’da bulabilirsiniz. Vampirin ismi Dagoth Tureynul. Burda birsürü gidilecek oda vari Tureynul’ı ana odada bulacaksınız, tabii isterseniz diğer odaları da araştırabilirsiniz (amuleti alöayı untmayın)
4. Dördüncü vampir Dagoth Odros, onu Keening Artifact’da bulabilirsiniz, Vivec’te Dagoth Ur’u yok etme planını alırken yer haritanıza işlenmiştir, Citadel Of Odrosal Dagoth Ur’s Citadel’in güney-doğusunda bulunuyor. (isim Dwemer Trainig Academy). Odros’u kuzey yönüdeki ana odada bulabilirsiniz, kulenin anahtarını ve büyülü eşyasını alın. Keening Short Sword’u kulede bulacaksınız. Etrafta kristaller ve Dwemer silahları bulacaksınız. Eğer “short sword” kullanmak istiyorsanız yeteneğinizin iyi olması alzımi, yeteneğiniz iyi deilse hemen kasabaya dönün ve short sword kullanma yeteneğinizi artırın.
5. Beşinci vampir Dagoth Vemyn, yine Vivec’te plan yaparken Sunder Artifact’ı bulacağınız yer haritada belirtilmiştir. Haritanın ortasında bulunan Dagoth Ur’s Citadel’in kuzey-batısındaki Veynal’da bulabilirsiniz. Sunder bir “blunt weapon”, eğer bu silahı kullanmak istiyorsanız “blunt weapon” yeteneğinizin iyi olması lazım, eğer değilse kasabaya gidip yeteneğinizi yükseltin. Outer Fortres’de birkaç Dwemer eşyası bulup Dagoth ilr karşılacaksınız. Inner Fortres’de ise iskelet ve Beldoh The Undying ile karşılacaksınız. Dagoth Vemyn’ı ana odanın alt katında bulabilirsiniz. Sunder’ı ve büyülü eşyayı alın.
6. Altıncı vampir Dagoth Aryns, Aryns’ı Mamaea’da bulacaksınız, Mamaea, Berandas’ın duğusunda, Berandas, Gnisis’in güney-doğusunda. Mamaeas’ın ilk bölümü, Sanctum Of Awekening, diğeri Black Hope, sonuncu bölüm ise Pitted Dreams. Bütün bu bölmlerde karşılacağınız yaratıklar; Ash Slaves, Zombie ve Dreamerler, ayrıca Dgıth’un kendisi.
7. Yedinci ve son vampir Dagoth Gilvoth, bu vampiri Dagoth Ur’s Citadel’inde bulacaksınız. Citadel’in üçüncü bölümde onu bulacaksınız. Dikkatli olun lavalara düşmeyin, Outer Facilities’deki kapı daha önce görmüş olmalısınız tıkalı, bu yüzden başka bir çıkış yolu bulmanız lazım, kapının güneyinde el manivelası bulacaksınız, ordan içeri girin. İçerde güçlü yaratıklar sizi bekliyor; Dagoth’lar, Ash Slave, Bonelord, Lame Corprus ve Greater Bonewalker.
DAGOTH UR
INNER FACILITY

Hemen sola dönün küçük lava havuzunun olduğu bölmeye gelin, sağdaki yolu takip edin, ilk sol kuleye gidiyor, siz doğru ilerleyin, çıkışı olmayan bir odaya geleceksiniz,ordan üçüncü bölüme inin. İki lava havuzunu da geçince yedinci vampir Dagoth Gilvoth ile karşılacaksınız, onu öldürdükten sonra kapının arkasında Dagoth Ur sizi bekliyor.
Burası Facility Cavern, Size saldırmıyor, herşeyi konuşun, daha sonra kavgaya girişin, onun öldürmenin özel bir tekniği yok, ama onu öldüremiyorsunuz, kayboluyor. Akulakhan’ girip yok oluyor. Akulakhan’ girdiğiniz zaman iyileşin ve Wraithguard ile Sundar’ı kullanın (önce Wreaithguard). İçerde Dagoyt Ur ve hizmetçilerinin saldırısına uğraycaksınız, yapmanız gerekn odanın ortasında bulunan Heart Of Lorkan (büyük Akulakhan Dwemer robotu). Levitate veya Snowfall kullanrak oraya uçurak gidin (nasıl fikir). Bir kez Sunder ve 5 kez Keening ile vurup onu yok edin. Dagoth Ur’da ölünce hemen köprünün başına geri dönün ve yıkımı seyredin.Yukarı çıkın ya da uçun. Manivelayı kullanarak kapıyı açın ve içeri girin. İçerde Azura ile karşılacaksınız, introyu izleyin. Güzel bir büyülü yüzük alcaksınız, artık dışarı çıkabiliriz.


__________________
|| [Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir.Kayıt Olmak İçin Tıklayınız...] ||[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir.Kayıt Olmak İçin Tıklayınız...]

Konu açmadan önce "[Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir.Kayıt Olmak İçin Tıklayınız...]" seçeneğini kullanalım..
MaStEr isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
The Elder Scrolls 3: Morrowind MaStEr Oyun Hileleri 0 18.02.09 00:06
The Elder Scrolls 4: Oblivion MaStEr Oyun Hileleri 0 18.02.09 00:06
Morrowind : The Elder Scrolls 3 MaStEr Oyun Hileleri 0 11.02.09 21:23


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.6 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
ForumTayfa

Arşiv: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 16 22 23 24 25 26 27 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 95 96 97 98 99 100 102 103 104 105 106 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 167 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271


ForumTayfa - Link Değişimi
Telinka İletişim | Voip Ürünleri | Link Değişimine Katılın |

Sitemiz bir forum sitesi olduğundan dolayı, kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. ForumTayfa Yöneticileri mesajları itina ile kontrol etse de, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız [email protected] email adresine bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.

Any member of our web site has the right of adding comments instantly without getting permisson due to the forum structure of our site basis. Althought, our site modarators check comments with care, all the responsibilities sourced from these comments directly belong to the members. If you still find any illegal content in our site ( A.buse, H.arassment, S.camming, H.acking, W.arez, C.rack, D.ivx, Mp.3 or any Illegal Activity ), please report us via [email protected] .Your reports will be evaluated as soon as the arrival of your e-mail.