ForumTayfa  

Go Back   ForumTayfa > Oyun Dünyası > Tüm Oyunlar

Tüm Oyunlar Oyun tanıtımları, tam çözümler, yorumlar kısaca oyunlarla ilgili herşeyi paylaştığımız bölüm...

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 11.04.11, 19:05   #1 (permalink)
Süper Tayfa
 
Architect - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: May 2007
Mesaj Sayısı: 17.019
Konu Sayısı: 7678
Rep Gücü: 1548720
Rep Puanı: 154868952
Rep Derecesi : Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000
Ruh Hali:

Standart Red Faction: Armageddon | 2011 | Detaylı İnceleme




Red Faction: Armageddon | 2011 | Detaylı İnceleme
Çıkış Tarihi: 3 Haziran 2011



~~ Oyun Bilgisi ~~
Oyunun Resmi Sitesi: [Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir.Kayıt Olmak İçin Tıklayınız...]
Yapımcı: THQ
Çıkış Tarih: Mart 2011


----

Oyundan Görüntüler;









Oyun Hakkında Açıklamalar;

Bir gezegenin cehenneme dönüşü

Red Faction hakkında konuşulduğu zaman aklımıza ilk gelen konu, tabii ki yıkılabilir binalar ve hasar verilebilir çevre elementleri oluyor. Hatırlayacağınız gibi ilk iki Red Faction, FPS olarak karşımıza çıkmıştı. Daha sonra yapımcılar, bir taktik değişikliğine gitmişler ve Red Faction: Guerilla’yı 3. şahıs görünümünde tasarlamışlardı. Yapımın genel oynanış mantığı da tamamen değişmişti ve oyunculara serbestlik tanınmıştı. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte, fizik motoru daha da güçlenmiş ve değişik silahlar eklenmişti. Red Faction severlerin çok sevdiği balyozumuzla tüm binaları yerle bir etmek çok zevkliydi. Bunu yaparken, fizik kuralları da ön planda tutulmuştu, binaların temellerini ve kolonlarını yıktığınızda gerçekçi olarak çöküyorlardı. Şimdi, Mars’ta yepyeni bir perde açılıyor ve bu sefer işimiz hiç de kolay değil. Guerilla’daki hırpalanmış Mars gezegeni, intikamı için bizimle pek de dost olmayan birilerini yollamak üzere.


Kızıl gezegenden sevgilerle

Red Faction Guerilla’da, tüm Mars EDF kontrolündeydi. Direnişçilere yardımcı olarak bölge bölge kontrolü ele almaya çalışıyorduk ve sonunda bunu başarıyorduk. Bunu yapmamıza rağmen Mars yüzeyi çok fazla yıpranmıştı. Red Faction: Armageddon’la birlikte, yaşanamaz hale gelen bu yüzeyden tekrar yer altı sığınaklarına geçiyoruz, aynı ilk Red Faction’da öykümüze başladığımız gibi. Sene 2170, herkes yer altında yaşamını sürdürmeye devam ederken, nereden geldiği bilinmeyen bir düşman kuvvet, saldırıya geçiyor. Bu kuvvet, çok tehlikeli ve değişik güçlere sahip yaratıklardan oluşuyor. Hal böyle olunca, Mars’ın yüzeyi olduğu kadar, yer altı da güvenli olmayan bir yer haline geliyor.

Önceki oyundan hatırlayacağınız ana karakterimiz Alec Mason ve Marauder karışımı bayan Samanya’nın torunları Darius Mason ile tanışıyoruz. Kendisi, yer altında devam etmekte olan genel hayatın ve madenciliğin baş sorumlularından biri. Yaratıkların istilası ve bu topraklarda yaşayan eski koloninin tekrar canlanmasıyla birlikte, bunun sebebi olarak Darius’un bir tapınağı harekete geçirmesi gösteriliyor ve kendisinin sorumluluğu iki kat artıyor. Artık amacımız, hem yukarıda, hem de aşağıda hayatta kalabilmek ve kendimizi insanlara karşı aklayabilmek.Guerilla’yı oynamış ve bitirmiş birisi olarak, ilk başta yayınlanmış olan videolarını inceleme şansına sahip oldum. Grafik anlamında Armageddon’un bayrağı ileriye taşıdığını söyleyebilirim. Hasar ve yıkılabilirlik modellemeleri zaten can damarını oluşturuyor. Bununla birlikte, ışıklandırma ve alev efektlerinin de son derece iyi durduğu açık. Guerilla’daki üçüncü şahıs görünümü aynen burada da devam ediyor. Kapalı alanlardaki kasvet, açık alanlardaki tedirginlik görselliğe yansıtılmış gibi ve gerilim unsurlarını da muhtemelen beraberinde getirecektir.


Bir Mars bir oyun

Kullanabileceğimiz değişik silahlar burada da aynen mevcut. Guerilla’da farklı silahların yanında, bunları puanlarımızı kullanarak geliştirebilme özelliği bulunuyordu. E3 2010’daki gösterimlere istinaden, bizi yine orijinal silahların beklediğini söyleyebiliriz. Yapımcıların en iddialı oldukları silahların başında Magna Gun geliyor. Şöyle ki; önce bir objeye, ardından da diğerine ateşliyoruz. Daha sonra ilk ateşlediğimiz obje gelip diğerine çarpıyor. Bu yöntemi stratejik kullanarak toplu katliam yaratabilir, çevredeki her şeyi cephane olarak kullanabiliriz. Önce bir yaratığı nişanladıktan sonra, bir duvarı onun üstüne yıkabilmek ya da yaratıkların üzerine topluca objeleri düşürebilmek mümkün. Bunlar olurken, binaların gerçekçi olarak yıkılacağını düşünmek, fizik teknolojilerinin geldiği son noktanın bir simgesi adeta.

Bir önceki oyundan da hatırlayabileceğimiz Nano Forge, Armageddon’da da değişik özellikleriyle karşımıza çıkacak. Bununla birlikte yıktığımız binaları tamir edebilecek, böylece istediğimiz zaman kendi siperlerimizi de oluşturabileceğiz. Ayrıca, yaratıklar kalabalık gruplar halinde geldikleri zaman, üstlerine shockwave atıp etkisiz hale getirip karşı saldırı düzenleyebileceğiz. Kullanabileceğimiz araçlar ve mech’ler aynen burada da olacak. Mech’lerin boyutlarının biraz daha düşürüldüğü belirtiliyor, ancak kendilerine has özellikleriyle birlikte ölüm kusmaya devam edecekler. Darius’un kullanabileceği özel mech’lerden birisi Exo ismini taşıyor. Bu mech, binalara çok kuvvetli bir şekilde hasar verme özelliğine sahip ve toplu katliam yaratmak için de ideal olacak.

Kaçış yok, savaşacağız

Red Faction’la ilgili enteresan haberlerden birisi de, televizyonlarda yayınlanmak üzere hazırlanan filmi. Red Faction: Origins ismini taşıyacak olan yaklaşık 2 saatlik film, 2011’in Mart ayında gösterilecek. PC’nin yanında; PS3 ve Xbox 360 için de hazırlanmakta olan Red Faction: Armageddon, filmin olduğu gibi 2011’in Mart ayında piyasalardaki yerini alacak.


Architect isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
King Arthur 2 | 2011 | Detaylı İnceleme Architect Tüm Oyunlar 0 11.04.11 19:01
Operation Flashpoint: Red River | 2011 | Detaylı İnceleme Architect Tüm Oyunlar 0 11.04.11 19:01
Portal 2 | 2011 | Detaylı İnceleme Architect Tüm Oyunlar 0 11.04.11 19:00
Max Payne 3 | 2011 | Detaylı İnceleme Architect Tüm Oyunlar 0 11.04.11 18:56
FIFA 08 Detaylı İnceleme ZeuS Tüm Oyunlar 1 24.01.08 20:07


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.6 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
ForumTayfa

Arşiv: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 16 22 23 24 25 26 27 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 95 96 97 98 99 100 102 103 104 105 106 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 167 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271


ForumTayfa - Link Değişimi
Telinka İletişim | Voip Ürünleri | Link Değişimine Katılın |

Sitemiz bir forum sitesi olduğundan dolayı, kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. ForumTayfa Yöneticileri mesajları itina ile kontrol etse de, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız [email protected] email adresine bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.

Any member of our web site has the right of adding comments instantly without getting permisson due to the forum structure of our site basis. Althought, our site modarators check comments with care, all the responsibilities sourced from these comments directly belong to the members. If you still find any illegal content in our site ( A.buse, H.arassment, S.camming, H.acking, W.arez, C.rack, D.ivx, Mp.3 or any Illegal Activity ), please report us via [email protected] .Your reports will be evaluated as soon as the arrival of your e-mail.