ForumTayfa  

Go Back   ForumTayfa > Oyun Dünyası > Tüm Oyunlar

Tüm Oyunlar Oyun tanıtımları, tam çözümler, yorumlar kısaca oyunlarla ilgili herşeyi paylaştığımız bölüm...

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 22.04.11, 16:11   #1 (permalink)
Süper Tayfa
 
Architect - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: May 2007
Mesaj Sayısı: 17.019
Konu Sayısı: 7678
Rep Gücü: 1548720
Rep Puanı: 154868952
Rep Derecesi : Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000
Ruh Hali:

Standart Bulletstorm / PC / 2011






~~ Oyun Bilgisi ~~
Oyunun Resmi Sitesi: [Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir.Kayıt Olmak İçin Tıklayınız...]
Sürüm: FLT
Yapımcı: People Can Fly
Yayıncı: EA Games
Türü: Aksiyon / FPS
Boyut: 6.95 GB
Kurulum Açıklaması & Crack: Mevcut
Dil: İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Çince, Rusça ..
Çıkış Yılı: 2011


----

Oyundan Görüntüler;









































Oyun Hakkında Açıklamalar;

FPS'nin çehresini değiştirme zamanı!

Artık hepinizin dikkatini çekmiştir ki, oyun firmalarının en çok sıkıştığı anlarda yardımına koşan bir tür var; FPS. John Carmack, John Romero ve ekibinin bize bahşettiği bu tür belki de oyun dünyasına verilen en büyük armağan olmuştur. Hani benzetme yapacak olursak Bilgisayarlar için Windows ne ise, oyun dünyası için de FPS odur. Her ne kadar Windows size bela olsa, saç baş yoldursa, hatalar silsilesi yaşatsa da, bir türlü ondan vazgeçmezsiniz. FPS’den de vazgeçmek imkansız olsa gerek.

Neden hep FPS?

Bir oyun firması iyi bir senaryo, farklı bir konsept veya tür bulma konusunda sıkıntı yaşarsa, yenilik getirecek fikirler bulamadığı zaman çareyi FPS yapmakta buluyor ya da buluyordu. Nitekim artık bu tarz firmalar “Sıkıştıysak FPS yapalım” fikrine de cesaret edemez oldular. Ama şu bir gerçek ki oyun dünyasında çıkan oyunları türlerine göre saysak FPS belki de açık ara farkla gider. FPS’nin ataları Wolfenstein ve Doom’dan, Call of Duty: Black Ops’a kadar uzanan bütün seriler boyunca, oyunun konsepti ne olursa olsun FPS bu olayı anlatmanın belki de en kolay yoludur. FPS’nin bu kadar meşhur olmasının ardında, bu türün çok sevilmesi mi, yoksa yapımcıların sürekli FPS yapmalarından dolayı oyuncuların sevmekten başka çaresi kalmaması mı yatıyor, orası merak konusu. Herkes bu konuda farklı görüş belirtebilir ve muhtemelen her iki cevap da doğru olacaktır.

Farklılık yaratma isteği

Başta bahsettiğimiz, sıkışan stüdyoların FPS’ye koşma mantığı belki 5-6 sene önce işi kotarabiliyordu, ancak şu an için “Hadi bari bir FPS yapalım da, az çok yolumuzu bulalım” fikri o kadar da kolay alınabilecek bir karar değil. Eskisi gibi “Bir adam var, uzaya çıkmış, orada yaratıklarla karşılaşmış, şimdi hayatını kurtarmaya çalışıyor” gibi basit ve yüzeysel bir hikaye artık taşlanır bu alemde. Hikaye, bir anda bu türün en büyük özelliği oldu. Öyle ki işin içine eski başkanlar ve politikacılar bile girdi.

FPS dünyasındaki değişimi irdeledikten sonra, birkaç ay önce genel olarak ön incelemesini yaptığımız Bulletstorm hakkında biraz daha bilgi edinmemizden de yola çıkarak, elde ettiğimiz bilgileri sizlerle paylaşmak istedik. Arda arkadaşımızın daha önceden yaptığı ön incelemeye siz okurların yazdığı yorumları da görünce bunun çok yerinde bir fikir olduğuna karar verdik. Ancak bu sefer oyunun multiplayer kısmı ile ilgili bir ön inceleme yapacağız ve orada neler oluyormuş –ya da olacakmış- onları inceleyeceğiz.

Hikayeden ne haber?

Adettendir, her inceleme ya da ön incelemede oyunun kısa bir hikayesi anlatılır. Dolayısı ile biz de Bulletstorm’da ne olup bittiğini kısaca bir hatırlayalım;

Uzak geleceği baz alan oyunda konfederasyon, Dead Echo adında elit bir paralı asker birliğinin koruması altındadır. Dead Echo üyesi Grayson Hunt –ki kendisini Steve Blum seslendirmiş- ve Ishi Sato kısa zamanda yanlış taraf için çalıştıklarını fark eder ve birlik komutanlarına ihanet ederler. Sonucunda galaksinin uzak bir köşesine sürgün edilen bu ikiliden Grayson Hunt bizim tarafımızdan kontrol edilecek. Sürgünden yıllar sonra Hunt sarhoş bir uzay korsanına dönüşür. Başından geçen bir olaydan sonra yıldızlar arası zorunlu iniş yaptıktan sonra eski silah arkadaşı Sato ile tekrar bir araya gelir. İkili bir anda bu terk edilmiş gezegende mutant orduları ve et yiyen çetelerce kuşatıldıklarını fark ederler. Hunt ve Sato bir kez daha sırt sırta verip gezegenden sağ salim kurtulmaya ve onları buraya gelmeye zorlayanlardan intikam almaya yemin ederler.

Tanıdık firmalar

Daha önceden Painkiller oyunu ile adını duyuran People Can Fly firması tarafından geliştirilen oyun, Unreal motorunu kullanmasından dolayı, Epic Games’in de katkısını es geçmiyor. Bu tarz umut vadeden oyunları daha havada kapan EA ise elbette oyunun dağıtımcısı rolünü üstleniyor.

Kallavi bir cephaneliğe sahip olduğumuz oyunda abartılı savaş hareketleri ve elbette ki kocaman silahlar da mevcut. Bulletstorm’un bir özelliği de birbirinden değişik “skillshots” bulunması. Bu özellikler oynanışı daha çılgın bir hale getiriyor. Skillshot oynanış sistemi oyuncuyu ödüllendirerek onları en yaratıcı biçimde kargaşa yaratmaya teşvik ediyor. Bir skillshot yeteneği ne kadar olağan dışıysa oyuncunun karakterini geliştirmek ve yeni silahları açmak için aldığı puanlar da daha fazla oluyor. Yeni geliştirmelerle ve silahlarla da daha yaratıcı hareketler yapabiliyor ve daha abartılı skillshotlar uygulayabiliyorsunuz. Ama bu kadar single player şimdilik yeter. Biraz da işin multiplayer kısmına bakalım.

Çoklu oyuncu modlarına önem verilmiş

Bulletstorm’un co-op multiplyer modu Anarchy, dört oyuncunun MadMax filminden fırlamış karakterler ve kaslı sürüngenlerin oluşturduğu bir ordunun dalga dalga gelen saldırılarına karşı koyduğunuz bir mod. Oyunun alt başlığı olan “becerilerini kullanarak öldür” mantığına dayanarak, gelen düşman üzerine, elinde ne var ne yok hepsiyle saldırmak yerine Bulletstorm, oyunculara büyük ödüller vaat ederek onları özenle hazırlanmış infazlarla yaratıcı katliamlar yapmaya teşvik ediyor. Elbette yine de tutup bir uzay korsanını dipsiz çukura tekmeleyip “vertigo kill” yaparak 50 puan alabiliyorsunuz, ama onu kementle yakalayıp kendinize çekerek onu yakındaki tufana fırlatmanız size beş kat daha fazla puan kazandırıyor. Hareketlilik olabildiğine akıcı, her tekme, hızla yana kaçma, kayma sayesinde sıyrıldığınız düşmanlarınız yanınızdan geçerken onları geçici bir slow motion durumuna sokuyor ve takım arkadaşınıza düşmanınızı futbol topu gibi kullanmak için haydi haydi zaman sağlıyor.

Co-op Anarchy modu için ayrıca bir de sıralama tabelası olacak, iki rakip takım arasındaki mücadele –team vs. team- şeklinde bir multiplayer düşünülmeyen Bulletstorm’da yapımcılar bunun sebebini “Herkes rakibini alaşağı etmeyi sever ama kimse alaşağı edilmeyi sevmez” mantığını benimsemek olduğunu belirtiyor. Her ne kadar bir kaç arkadaşın bir arada oynayıp müthiş bir eğlence yaşayacağından emin olacak bir multiplayer sistemine sahip olsa da oyunda şu an için çevrimdışı haldeyken ekranı bölüp tek bir makine üzerinden iki kişinin oynayabileceği bir mod düşünülmüyor. Her ne kadar co-op modu kulaklıklar aracılığı ile rahat oynansa da yine de takım arasındaki etkileşimde bazı eksikler varmış hissi yaşanılıyor.

Tek kişilik moda dönüş

Şimdi multiplayer kısmına biraz ara verip Bulletstorm’un tek kişilik oyun moduna geri dönüş yapalım isterseniz. Yazının başlarında da bahsettiğimiz gibi oyun, Epic Games tarafından oluşturulan Unreal motorunu kullanıyor. Ancak bu kadarla da kalmıyor. Epic Games, People Can Fly stüdyosundaki geliştiricilere, oyundaki atmosfer, dünya ve karakter tasarımlarında da yardımcı olmuş.

Tek kişilik oyunda da topladığınız puanlarla yeni ve daha etkili katliam araçlarına sahip oluyorsunuz. Oyundaki puanlar bir nevi para birimi. Silahlarınız daha başından zaten uçuk seviyede. Örneğin bir Flail Gun her iki ucunda da el bombası bağlı bulunan belli uzunlukta bir zinciri fırlatarak düşmanınızı bağlıyor ve o şekilde patlatmanızı sağlıyor. Bouncer Cannon fırlattığınız yerde sürekli seken toplar bırakıyor ve gelen tehditleri savuruyor. Standart silahlar bile biraz akıl dışı. Bir seferde 100 mermi atabilen makineli tüfekler ve dört namlulu pompalılar size daha agresif teklifler sunuyor. Bunun üstüne silahınıza bir de güç ve etkinlik geliştirmeleri yapabiliyorsunuz.

Tek kişilik hikaye modunda co-op seçeneği bulunmuyor, ancak tek kişilik oyun tecrübeniz, tüm diyaloglardan ve ara sahnelerden arındırılmış bir campaing modunu da size sunuyor. Bu şekilde sadece aksiyon isteyen bir oyuncu başka bir şeyle uğraşmıyor.

Referans iyi, sıra beklemekte

Görünüşe bakılırsa Painkiller’ın yaratıcısı People Can Fly, belli ki sürekli bir ordu mensubu kişilikli FPS’lerden arındırılmış bir oyuna ihtiyaç duyan kişiler için panzehir niteliğinde bir oyun hazırlıyor. Şu ana kadar oyunun sadece bir multiplayer haritası açıklanmış olsa da tek harita bile tecrübelerinizi en üst düzeyde yaşamanızı sağlıyor. Online tecrübenin genişliği ve devamlılığı ile ilgili sıklıkla akla gelen sorular ve bu büyünün kısa zamanda söneceği korkuları bir yana dursun, yapımcıların yeni modellemeleri ve haritaları duyurmak için halen zamanları olduğu da bir gerçek. Bulletstorm, 2011 yılının şubat ayında raflarda olacak. Şu anda Bulletstorm’un ikamesi rolünde hiçbir FPS bulunmuyor zaten bütün heyecanı yaratan da bu olsa gerek.

----

Sistem gereksinimleri;

Minimum Sistem Gereksinimleri;

Islemci: Core 2 Quad Q6400 2.13GHz, Phenom 9100e Quad-Core
Ekran Kartı: GeForce GTX 260, Radeon HD 4870
RAM: 2 GB
HDD: 9 GB
DirectX: DirectX 9.0c
İşletim Sistemi: Windows XP / Vista / 7


Architect isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Seçim Anketi. ( ''08.03.2011 - 01.06.2011'' Tarihleri Arası. ) Architect Türkiye Gündemi 1 08.03.11 20:45
2011 İlkbahar Yaz Modası ICHI 2011 Koleksiyonu Ahєпк~ Kadın Dünyası 1 08.03.11 01:02
2011 Kış Bod Modası -2011 Tasarımlarda Topuklu Bot Modelleri Dreamy Kadın Dünyası 2 17.01.11 16:40
2011 Mont & Kabanlar -Zara Giyim 2011 Trenti Dreamy Kadın Dünyası 1 16.01.11 10:53
Bulletstorm'un ilk ekran görüntüleri MaStEr Screenshot 0 09.05.10 15:17


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.6 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
ForumTayfa

Arşiv: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 16 22 23 24 25 26 27 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 95 96 97 98 99 100 102 103 104 105 106 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 167 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271


ForumTayfa - Link Değişimi
Telinka İletişim | Voip Ürünleri | Link Değişimine Katılın |

Sitemiz bir forum sitesi olduğundan dolayı, kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. ForumTayfa Yöneticileri mesajları itina ile kontrol etse de, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız [email protected] email adresine bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.

Any member of our web site has the right of adding comments instantly without getting permisson due to the forum structure of our site basis. Althought, our site modarators check comments with care, all the responsibilities sourced from these comments directly belong to the members. If you still find any illegal content in our site ( A.buse, H.arassment, S.camming, H.acking, W.arez, C.rack, D.ivx, Mp.3 or any Illegal Activity ), please report us via [email protected] .Your reports will be evaluated as soon as the arrival of your e-mail.