ForumTayfa  

Go Back   ForumTayfa > Oyun Dünyası > Tüm Oyunlar

Tüm Oyunlar Oyun tanıtımları, tam çözümler, yorumlar kısaca oyunlarla ilgili herşeyi paylaştığımız bölüm...

Yeni Konu aç  Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 22.04.11, 16:16   #1 (permalink)
Süper Tayfa
 
Architect - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: May 2007
Mesaj Sayısı: 17.019
Konu Sayısı: 7678
Rep Gücü: 1548720
Rep Puanı: 154868952
Rep Derecesi : Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000Architect 0-10000000
Ruh Hali:

Standart Assassin's Creed: Brotherhood / PC / 2011






~~ Oyun Bilgisi ~~
Oyunun Resmi Sitesi: [Sadece Kayıtlı Kullanıcılar Linkleri Görebilir.Kayıt Olmak İçin Tıklayınız...]
Sürüm: SKIDROW
Yapımcı: Ubisoft Montreal
Yayıncı: Ubisoft
Türü: Aksiyon
Boyut: 7.83 GB
Dil: İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca vb..
Çıkış Yılı: 2011





----

Oyundan Görüntüler;

































----





----

Oyun Hakkında Açıklamalar;

Doğrusunu söylemek gerekirse, tarihini en çok sevdiğim Avrupa ülkelerinin başında İtalya gelir. Milattan öncesine dayanan şehirleri ve sanatsal gelişimi ile, Avrupa’ya yön veren medeniyetlerden biri olmuştur. Eğer içinizde orayı gidip görenleriniz varsa, ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır. Tarihlerini hala korumaya devam ediyorlar. Özellikle Roma’ya gidip kendinizi eski şehrin kalıntılarına bıraktığınızda müthiş bir atmosfere dalıyorsunuz. 1400’lü yıllara gelindiği zaman, Rönesans ve reformların da etkisiyle sanatsal olarak bir sıçrama gerçekleştirdiler. Orada göreceğiniz binaların çoğu, değişik heykeller ve motiflerle süslü ve kendine has bir havası vardır. Assassin’s Creed’in İtalya konseptini kullanması, seriye ayrı bir hava katıyor. Brotherhood’da da 1500’lü yılların Roma’sına yolculuk ediyor, bir yandan hayatta kalmaya çalışırken, Roma’nın büyülü havasını da soluma şansımız oluyor. Ezio Auditore ile maceralara başlama zamanımız yaklaşıyor.

Suikast kardeşliği

Assassin’s Creed: Brotherhood ile Gamescom 2010’da ilk buluşmamızı gerçekleştirdik ve bizlere güzel bir sunum yapılmıştı. Oradan biraz özetleme yapmak gerekirse, ilk videoyla birlikte kendimizi aksiyonun ortasında buluyorduk. Romantik anlarımız, patlayan toplar ve saldırılarla bölünüyordu. Papa ordusunun komutanı Cesare, bizi yok etmeye uğraşıyordu. Bunu başaramasa da, amcamız Mario’yu öldürüyordu. Dikkatimizi karakter animasyonları ve dinamikleri çekmişti. Birbirinden farklı kombinasyonlar ile dövüşmek mümkündü, animasyonlar gayet iyi gözüküyordu. Grafiksel olarak geliştirmelere gidildiği de ortadaydı ve oyun göze gayet hoş gözüküyordu. Oradan aldığımız teknik bilgilerle birlikte, yeni elde ettiğimiz bilgileri de birleştirip ortaya bir yazı çıkartmaya karar verdik. Böylece, çıkmasına az bir süre kala Assassin’s Creed: Brotherhood’un neye benzeyeceği konusunda bir fikrimiz olabileceğini tahmin ediyoruz.



Olaylar, Assassin’s Creed 2’den hemen sonra, 1499’un Roma’sından itibaren başlıyor. Templars ile mücadele ediyoruz ve baş düşmanımız da Cesare. AC2, Floransa’da geçiyordu. Şimdi oyunun geçtiği yer olan Roma’nın haritası, bir öncekine göre üç kat daha büyük olacak. En önemli noktaları olan Vatikan, Downtown ve Antique gibi yerler aynen bulunacak. Daha önce uzak şehirler arası ulaşımımızı sağladığımız atlar, bu sefer şehir içlerinde de kullanılabiliyor. Atlar üzerinde dövüşme imkanına sahibiz, bununla birlikte değişik dövüş kombinasyonları beraberinde geliyor.


Akrobasinin gözünü seveyim

Karakter animasyonlarının geliştirilmesiyle birlikte, yapabileceğimiz daha farklı akrobatik hareketler ortaya çıkıyor. Kullanabileceğimiz yakın ve uzak dövüş silahları ve bunlarla ortaya çıkartabileceğimiz kombinasyonlar bulunacak. Gamescom 2010’da bizlere izletilen oyun içi görüntülerde, kalemizin üzerinde bulunan topları da kullanabiliyorduk. Bunun gibi değişik etkileşimlerin de oyun içerisinde bulunması muhtemel.



Assassin’s Creed: Brotherhood’un en temel özelliklerinden biri de kendi suikastçi ordumuzu kurabiliyor olmamız. Yine fuardaki gösterimden bir hatırlatma yapmak istiyorum: Sene 1503 olduktan sonra bize verilen ilk görevde kilisedeki rahibe suikast düzenlememiz isteniyor. İlerleyip kilise içerisine giriyoruz ve rahibin etrafında korumalarının olduğunu görüyoruz. Bir ıslık ile assassinler’imiz korumaları havadan gelip yok ediyorlar, bize de direkt olarak rahibi öldürmek düşüyor. Bunun gibi stratejiler üretebilmek için, ordu kurma özelliği çok kritik bir özellik olarak duruyor.

Ordumuzu kurmaya başladığımız zaman, onların özelliklerine ve kullanacakları silahlara tamamen biz karar veriyoruz. Kazandığımız deneyim puanları ile onları geliştiriyor ve daha ölümcül yardımcılar olarak yanımızda bulundurabiliyoruz. Zor durumda kaldığımızda ya da bir yere stratejik yaklaşmamız gerektiğinde, bir ıslık onları çağırmaya yetiyor. Suikastçileri halk arasındaki sivillerden seçebiliyoruz. Onları seçtikten sonra, kendilerini geliştirmeleri ve özellikler kazanmaları için, başka şehirlere yollayabiliyoruz. Bu sayede deneyim kazanacak, bize daha faydalı hale gelecekler. Oyuna da adını veren en temel özellik kendi yandaşlarımızı oluşturup, geliştirip dövüşler içerisinde kullanabilmek. Ordumuzu ve kendimizi geliştirmek demek, aynı zamanda Roma’yı da geliştirmek anlamına geliyor.


Arkanı kollamayı unutma

Assassin’s Creed: Brotherhood’da çoklu oyuncu sistemine de oldukça önem veriliyor. Wanted ve Alliance isimli modlar göze çarpıyor. Wanted modunda, hem sizin peşinizde olan, hem de sizin peşinde olduğunuz suikastçiler var. Amacınız, siz suikaste kurban gitmeden, hedefinize suikast düzenlemek. Bunlar olurken, peşinizde olan elemanı atlatır ya da ondan saklanırsanız, daha fazla deneyim puanı kazanacaksınız. Oldukça keyifli, orijinal ve oyunun karakterini kullanan bir mod olarak göze çarpıyor Wanted. Alliance’da ise 8 kişilik bir kapışma var. Oyuncular iki takıma ayrılacaklar ve co-op olarak kapışılacak. Brotherhood’un multiplayer beta testi, PS3’ler için 4 Ekim’den itibaren başlıyor. Multiplayer’da ilk görücüye çıkacak olan haritalar; Roma, Siena ve Gandolfo Katedrali olarak belirlenmiş.



Tek kişilik oyun için 15 saatten fazla bir oynanış zamanı ön görülüyor. Fuardaki görüntülerin üzerine eklenmiş olan orijinal fikirler var. Bu da Assassin’s Creed: Brotherhood’u merakla beklememizi sağlıyor. Gördüğümüz ilk görüntüler ve oynanış bize gayet olumlu sinyaller verdi. Konsollar için Brotherhood, 16 Kasım’dan itibaren piyasalarda olacak, PC oyuncuları ise 2011’in ilk çeyreğinde kadar sabretmek durumundalar.

----

Sistem gereksinimleri;

Minimum Sistem Gereksinimleri;

Islemci: Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
Ekran Kartı: Shader Model 3.0 veya üzeri destekli DirectX 9.0 uyumlu 256 MB
RAM: 1.5 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista - Windows 7
HDD: 8 GB
DirectX: DirectX 9.0c
İşletim Sistemi: Windows XP / Vista / 7


Önerilen Sistem Gereksinimleri;

Islemci: Intel Core 2 Duo E6700 2.6 GHz ya da AMD Athlon 64 X2 6000+ veya üzeri
Ekran Kartı: GeForce 8800 GT or ATI Radeon HD 4700 veya üzeri
RAM: 2 GB Windows XP / 2.5 GB Windows Vista - Windows 7
HDD: 8 GB
DirectX: DirectX 9.0c
İşletim Sistemi: Windows XP / Vista / 7



Konu Architect tarafından (22.04.11 Saat 16:18 ) değiştirilmiştir.
Architect isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
Assassin's Creed Brotherhood Ilk Video! -BuRAk- Oyun Videoları 0 20.06.10 15:11
Assassin's Creed - Yama 1.02 -BuRAk- Tüm Oyunlar 38 14.05.10 00:38
Assassin’s Creed: Brotherhood doğrulandı MaStEr Tüm Oyunlar 0 09.05.10 15:45
Assassin's Creed II -BuRAk- Oyun Videoları 0 06.06.09 00:26
Assassin's Creed [Ubisoft] -BuRAk- Screenshot 9 20.02.09 23:07


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
User Alert System provided by Advanced User Tagging v3.0.6 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
ForumTayfa

Arşiv: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 16 22 23 24 25 26 27 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 95 96 97 98 99 100 102 103 104 105 106 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 167 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271


ForumTayfa - Link Değişimi
Telinka İletişim | Voip Ürünleri | Link Değişimine Katılın |

Sitemiz bir forum sitesi olduğundan dolayı, kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. ForumTayfa Yöneticileri mesajları itina ile kontrol etse de, bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Yine de sitemizde yasalara aykırı unsurlar bulursanız [email protected] email adresine bildirebilirsiniz, şikayetiniz incelendikten sonra en kısa sürede gereken yapılacaktır.

Any member of our web site has the right of adding comments instantly without getting permisson due to the forum structure of our site basis. Althought, our site modarators check comments with care, all the responsibilities sourced from these comments directly belong to the members. If you still find any illegal content in our site ( A.buse, H.arassment, S.camming, H.acking, W.arez, C.rack, D.ivx, Mp.3 or any Illegal Activity ), please report us via [email protected] .Your reports will be evaluated as soon as the arrival of your e-mail.